Jaa je zat echt toevallig net in de verkeerde race. Ik was ontzichtbaar en daar schrok je wel een paar keer van . Heb je niet geraakt
Ik had hetzelfde met de Mitsibitshu race... die laggende waldo verkocht mij even een dreun. zie hier het resultaat. 1ste lap nog
GVD ik denk dat ik niet op tijd ben voor 1 Juli. Heb net gehoord dat de tijd wanneer je je 360 weer terug krijgt is verlengt naar 20-25 dagen. Als ik wil kunnen mee doen met de race van 1 juli moet hij er maar 18 dagen over gedaan hebbben dus dat gaat denk ik niet lukken. Maak maar een race voor de 8ste van juli dank kan ik eindelijk mee doen. Oja, ik wil ook wel bij de organisatie horen. Dan kunnen we ook wat meer racejes maken. Bijv. dat er een scc en rcc op dezelfde dag komt. Oja, dan wil ik ook wel een cup oprichten de Volkswagen golf r32 cup
mooi? was een ramp. eerst uit de bocht geramt zoals hierboven ^ daarna twee ronden rokend over de baan pruttelen, om vervolgens door RIVANOV!!! mijn auto helemaal naar z'n grootje te rijden. oja en dan 3 laps langs de kant staan roken.
Ik zal je morgen wel inviten, dan gaan we ff serieus racen met zn allen.. @ SB: Mooie foto's wij 2en met Ferrari's hahaha, te gruwelijk
`Hey, Sjarrl je moet Suzuka west doen, daar zit een stuk leegstaand asfalt wat je als een arena kunt gebruiken voor destruction derby hahah.
eey jongens hier effe een berichtje vanuit het zonnige spanje heb wel zin in de race van 1 juli...ga nog maar ff flink oefenen die dagen dat ik thuis ben... ik ben ook erg blij dat het bij de seat leon race nog steeds zonder upgrades is...houden zo!!! nou ja misschien kunnen we woensdag alweer racen...dan ga ik eens op auction house kijken voor een leuke leon en zoals ik al eerder had gemeld...mocht de site echt goed doorzetten met een forum of wat dan ook of meerdere cups wil ik graag mee helpen met organiseren... later mike
Oja, ik wacht nog wel ff maar als ik hem zaterdag nog niet terug heb mag nutterd voor mij in de plaats(volgende week). Maar mag ik bij de organisatie?
mededeling RVE NL is door een defecte xbox uitgevallen, hierdoor komt er deze zondag een plaatsje vrij voor een reserve, wie bied zich aan?
Heb zin in morgen! Gaan er een aantal vandaag nog even oefenen? Ben overigens een tijdje afwezig geweest, maar van wat ik heb gelezen, blijkt daar uit dat de auto weer naar C439 moet?
Ja mag je die Clio upgrade dan? en btw ik heb plaatjes van me auto als je die wilt hebben shortbull moet je maar ff zeggen