Heb echt te weinig tijd gehad om te oefenen op Laguna seca!! vanavond weere geen tijd!! Dat wordt wat morgen.... :-S
ik sta 1 julie al ingepland in poule a... en is het echt erg als ik niet mee doe aan die sticker regel??? want heb het thuis al eens geprobeert...maar het lukt echt voor geen meter...kan daar echt helemaal niets van...
tis een race dwaas, en t zijn standaard clio's, geen upgrades dus En zoals SB altijd zegt: Geen turbo
ik wil die clio wel gewoon kopen...als je me dan dat rcc logo maakt met nr: 46 erop zou ik heel erg blij zijn...zo gauw ik dan terug ben van vakantie koop ik hem van je... groetjes mike
Net 8 oefenrondjes gereden in de standaard C439 clio, met een snelste ronde van... 1:40:281 I'm pretty damn satisfied!!
Morgen kan ik er helaas (weer) niet bij zijn. Ik moet voor morgen een deadline halen en het gaat vanavond erg laat worden. Volgende week ben ik er wel zeker weten bij. Bedankt voor het begrip alvast en succes morgen!
Misschien ben ik om 1 uur online. Mocht er nog een plek over zijn en ik ben online kan je me een invite sturen om de boel op te vullen.
Heb net 5 rondjes geoefend en een snelste tijd van 1.40.1xx. Ging best lekker ook wel fijn wagentje om onder de knie te krijgen, na 3 ronden rijdt je al heel dicht tegen je limiet aan. Maar hoe doe ik jullie joinen om 1 uur, zal ik anders jous, shortbull even aan mijn friendlist toevoegen kun je me invite??
Nice. heb zelf nog niet geoefend. heb dus geen idee wat voor tijd ik haal. Maarre, ff beetje Host info voordat het mis gaat. - 25 laps - damage: simulation - fuel: simulation - collissions: aan - race timer: 5 min - Upgrades: off - Assists: ABS moment kijk even voor de rest. oja @ Rivanov ik heb de maten nog even nagekeken en het is toch echt 800x160
Yooo! Mochten jullie om 13:00u mensen te kort komen; stuur me dan een invite! Ik heb een standaard Clio'tje klaar staan.