FC Danny was de aanstichter! gij schavuit! Raceday 02 Date: 24 Juni Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Track: Laguna Seca Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Resultaten: 1st: VWTDIGT - 1.40.778 2nd: Sjarrl NL - 1.42.670 3rd: Dongevity NLX - 1.43.257 4th: TC Biertje - 1.43.498 5th: Shortbull - 1.43.157 6th: FC Danny - x.xx.xxx 7th: Xboxfreak36 - x.xx.xxx 8th: Macer NL - x.xx.xxx foto's!
Snelste rondje was 1.43.257 3de.. die 38.000 credits vielen me toch wat tegen, maar meer zat er ook niet in want Sjarrl en VW waren gewoon te goed Ik maakte in de eerste 2 laps veel fouten en lag daar nog 7de! Enige die achter mij zat was Shortbull door de crash.
Is er nog een mogelijkheid om mee te doen? Dan win ik ff snel een Clio. Die mag je verder niet tunen of niet? Alleen leuke paint? Of is er nu iemand die lekker lang wilt racen in de online career?
Ik vraag me alleen af waarom mijn auto zo gauw naar de *** was. het is als je de replay bekijkt helemaal niet zo'n harde tik die ik krijg. en de schade aan het uiterlijk valt opzich ook mee. waarschijnlijk gewoon op het verkeerde plekje geraakt. Sjarrl heeft bijv veel meer schade aan zijn body en heeft verder nergens last van, terwijl bij mij alles geel werd. nu ga ik me kater verder verwerken.
De start Schuiver in ronde 1 Duel na de corkscrew Inhaalpoging voor koppositie De definitieve jump naar P1, gestart vanaf P5
Ik moet wel zeggen, dat dit wel een van de mooiere racen was. lekkere gevechten, er bleven veel groepjes van 2 bijelkaar die streden om posities. heilig deze gaat in het boekje.
hai! wanneer komt er weer zo'n toernooi? of kan er nog meegedaan worden? denk het niet hè? ik doe de volgende keer in ieder geval graag mee
BTW: Volgende week zitten er aardig wat vaste mensen in. wordt lastig Dit is momenteel de crew die het meeste zijn opkomen dagen of ons uit de brand geholpen hebben. Ik weet niet wat er met de rest gebeurt is of wat voor excuus ze hebben, maar ze zullen veel moeten goed maken om nog eens ingeschreven te kunnen worden in een raceday. Jullie komen in de vaste deelnemers lijst te staan. gefeliciteerd. Als ik iemand vergeten ben die ook meerdere keren is opkomen dagen zeg het dan even. 1.Sjarrl NL 2.Shortbull 3.Madmike BE 4.Octagon Qontrol 5.Rivanov 6.Macer NL 7.TC Biertje 8.VWTDIGT 9.fcdanny 10.Dutch supremacy 11.Dongevity NLX 12.Xboxfreak36 13.nutterd nl 14.King Cobra NL
dus vanaf nu staat de braking line ook uit?? dan moet ik daar maar ff op gaan oefenen want normaal rijd ik met die aan... nog tot woensdag wachten en dan kan ik weer racen
Zijn jullie er al over uit (organisatie of niet)? Ontopic : Komt er al een raceday 04. Ik had al wat bedacht maar je vond de tegels niet zo lekker rijden . Bij raceday 04 mag jij mij ook direct inschrijven Want dan ben ik er zeker weten of me xbox moet wel hele grote vertraging hebben
GVD KUT!! Ik dacht dat het verdomme savonds was, ik ben zon stomme bassie!! KUT! Ik was net nog aan t oefenen op laguna WAAAAAAAAH! Sorry jongens, gewoon weer julllie in de steek gelaten, vergeet de laatste tijd nogal wat was ook me herkansingen voor de SE's vergeten op te geven stond er een 1 voor Wiskunde Maar gelukkig een smoes kunnen verzinnen
Bedankt dat ik erop sta nadat ik je zoveel schade heb veroorzaakt. Schuivelde alle kanten op ja die bocht, en werd ook de hele race niet echt beter. Snapte er niks van Maar ben wel net eventjes bezig geweest met me leon, ga er er proberen een tetris leon van te maken