1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2] RCC

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kortestier, 4 jun 2007.

1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    word nog aangepast, we zitten momenteel in een opbouw fase. ;)

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We hebben vandaag een forum-migratie gehad waardoor niet alles goed is doorgekomen. Ik ben er hard mee bezig om alles goed te krijgen.
    Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

3. ibrahim006

ibrahim006 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ingeschreven voor een race op forzaracing.nl
    moet ik nu nog een nummer voor mijzelf kiezen?

4. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag me uitschrijven voor de leon cupra cup raceday 04 kan ik wel meedoen als dat kan. Oja, Crew of niet heb nog steeds niets gehoord. Ik zou dan de Vw cup doen.

Edit : Na zeg jij hebt die cup al miep (was mijn idee ;))

Edit 2 : Waarom ben ik uit de lijst van members op de website??????

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wil ook met de 4e race meedoen, ben alleen nu ff te lui om me in te schrijven op het forum :p

6. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    VWTDIGT gaat over de VW cup. Hij is namelijk alle races komen opdagen en shortbull heeft hem gevraagd om ons team te komen versterken.

Je bent waarschijnlijk uit de lijst van members omdat je nooit hebt meegedaan aan een race ik weet dit niet zeker maar het kan best? Maar dit moet je aan Rivanov vragen hij gaat over de site. Je kan natuurlkijk nog wel gewoon meedoen!

Die lijst moet je trouwens niet al te serieus nemen want voor raceday 4, check de site, is alweer de mogelijkheid om je in te schrijven.

En iedereen die dit leest, alles gaat tegenwoordig via onze eigen site www.forzaracing.nl dus als je mee wilt doen aan de races registreer jezelf op het forum en hou de inschrijvingen in de gaten! Het is dus NIET meer mogelijk om je in te schrijven voor een race via dit topic!

Laatst bewerkt: 26 jun 2007
  7. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    1. de VWcup is door VWTDIGT aka niels, hij heeft daar zeer veel verstand van en is hier zeer geschikt voor.

2. je bent niet uit de lijst geschrapt, maar omdat je nog nooit een race hebt meegereden sta je er nog niet tussen. de lijst was voor de mensen die ons hebben laten zien dat ze goed en betrouwbare racers zijn. Je hebt dus alle kans om erop te komen.

8. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag je gewoon een nieuwe raceday op de website zetten??? Forum van forzaracing bedoel ik

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De officiƫle cups worden georganiseerd door de desbetreffende cup-leader. het is dus niet de bedoeling dat je zelf cups gaat organiseren.

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    officiele racedays worden door de forza crew geregeld. Je kunt hier dus niet je eigen hand innemen. ;) natuurlijk kun je wel altijd suggesties plaatsen voor een nieuwe raceday. Deze worden dan meegenomen in het proces. :)

Edit: Rivanov was me voor. :mad:

:+

11. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel graag de peugeot day willen organiseren.:thumbs:

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Als yojesse uit de leon cup weg is wil ik me wel inschrijven ervoor;)

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Triple doe dit ff op het forum van onszelf, wij kijken hier zelf bijna nooit meer en zoals al eerder is gezegt is inschrijven via dit topic NIET meer mogelijk

Ik denk persoonlijk dat we voorlopig genoeg hebben aan 3 cups dus de RCC, Seat open en de VW open. We hebben nu net een nieuw forum dus we moeten eerst beetje naamsbekendheid krijgen voordat we eventueel een nieuwe cup erin gaan gooien. En er moet natuurlijk wel genoeg animo zijn want de inschrijvingen nu voor Raceday 4 gaan ook niet zo snel als ze eerst gingen, maar dit komt dus omdat we naamsbekendheid moeten krijgen.

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  14. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ik ben thuis...ga straks eens ff lekker racen en me straks effe aanmelden op forzaracing...

shortbull ik durf het bijna niet te vragen maar heb je gedacht aan mijn auto (nummer te maken)

15. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    :eek: ik zou eem auto maken ja. welke auto? dan begin ik meteen

16. Nutterd

Nutterd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhhm welke auto maakt me eigenlijk niet zoveel uit...als ik er maar het nummer op heb en dat frl logo :) zodat ik dat kan overplaatsen zodat ik niet illegaal mee doe ;)

nr 46 was het...

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    VWTDIGT, wordt je nog actief op het forum? Ik heb je moderator gemaakt van de VW Cup, maar heb je nog helemaal niet gezien. Beetje meer activiteit wordt wel gewenst.

18. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

haha ja ik begrijp het! Ben ermee bezig, maar heb momenteel last van extreme roosterdruk op het werk. heb de komende 2 dagen nachtdienst, dus dan vind ik er zeker de tijd voor! Komt goed, I won't let you guys down, trust me!

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Oke, mooi zo! :)

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    rivanov , hoe moet de leon gestickert worden dan begin ik er zo even aan.

Deel Deze Pagina