State of Art is alleen maar een scrabble kunstje van letters op de juiste hoogte plaatsen. Calve logo was moeilijker.
Toch bedankt voor compliment.
Het is de auto van Gangsterdwerg geweest die ik eerst witgewassen heb en overgepaint.
Ik heb de moeite niet genomen om de racespringset te monteren en velgen te wisselen want ik geef de auto weg zoals beloofd.
Wel een goede tip omdat de auto er laag beter uitziet op de pics.
In deze set up haalt deze Stradale maar 260 km/u op het eind van het rechte stuk op Sunset Infield. Mijn Nissan Z350 loopt daar 257km/u als Bclass pi: 700. En is veel goedkoper in aanschaf en onderhoud. Toch reed ie zonder verder te knoeien met de set up zo uit de doos erg lekker in de bochten en makkelijk controleerbaar. Reageerde smooth op het gas. Toegegeven.
Ik moest wel de bestuurderstoel van de voorste stand helemaal naar achter zetten, anders zat ik tegen de voorruit aan met mijn neusje. Verder niets aan de set up gewijzigd.
Ik denk dat ik hetzelfde truukje van transparante tribals ga toepassen net als bij de blauwe Z350 eerder gepost voor de replica livery design contest op de official Forza 2 site met deze Stradale.
Ik denk dat ik mijn tijd een beetje meer ga verschuiven naar tuning en racen. Designen levert te weinig op in verhouding tot tijd.
Hoewel in de baas zijn tijd speel ik weer kiet.
Laatst bewerkt: 24 sep 2007