1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Genoeg met de gekkigheid.

_0/_0/_0/_0/\o/\o/\o/\o/\o/:b::b::b:

Laatst bewerkt: 6 sep 2007
  2. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Gangsterdwerg, toch weer opmerkelijk dat jij dat door jouw genoemde forum zomaar uit jouw mouw weet te schudden.
    En als jij heilig gelooft in jouw theorie dat het ongezond is om mee te doen aan forums waarin alleen maar mannen meedoen, dan is het des te opvallender dat ik jouw naam vaker in deze forums ben tegengekomen dan mijzelf.
    Raak je opgewonden van mooie autootjes kijken of kom je voor de stoere mannen?

I rest my case.!!!_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/_0/\o/\o/:b:

P.S. Ik moest ook hard lachen. Zijn kastdeur staat al op een kiertje. Hoe harder je roept dat iets raars, engs of erg is .......... Jongen kom uit de kast en ga hand in hand met jouw vriendje huppelend door de Teletubbieweide.
    Ik stuur zelfs een kaartje bij jouw verloving.

En toch........Gangsterdwerg denk ik toch dat jij al deze aandacht van mij toch heel stiekem een beetje leuk vind.
    Ik kan niet wachten op antwoord als je van de kinderopvang/-overblijf terugkomt. Wel jou broodtrommeltje netjes bij thuiskomst op het aanrecht zetten hoor... Braaf.

Laatst bewerkt: 5 sep 2007
  3. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wederom een voorbeeld dat je niet goed leest mijn waarde. Lees nogmaals mijn post, en ik geef je een herkansing op de zinsnede "dat het ongezond is om mee te doen aan forums waarin alleen maar mannen meedoen". Een dergelijk iets heb ik nooit beweerd. Rarara wat zei ik wel?

4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Jouw vorige antwoorden vond ik leuker. Dit kan beter.
    Rarara...raden wat jij wel zei? Als je nou ook nog begint te stotteren.
    Je moet zeggen: Ik heb braaf mijn broodtrommel op het aanrecht gezet.
    _0/_0/_0/_0/_0/\o/\o/\o/\o/_0/_0/_0/_0/_0/:b::b::b::b:
    Nou dwerg, wat vind je van me nieuwe design?

5. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Broodtrommel?

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je weet niet wat een broodtrommel is?

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  8. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    jawel maar ik snap niet wat die homo loopt te raaskallen.

9. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wie snapt de homo wel? :confused: Het is gewoon un kneus, die kansloos is in zijn leven en probeert stoer te zijn op fora met zijn coole auto plaatjes waar hij zogenaamd uren/dagen in heeft zitten, stoer ouwe, die volgens mij, en kben niet de enige hier, niet eens van hem zijn. Whaha cool man, ga zo door. |:-

En over die Broodtrommel, die neemt hij waarschijnlijk elke dag mee naar school, om zijn brood in een hoekje op te eten, achter het gordijn, anders wordt hij in elkaar geslagen en gepest. tja... kut man, dan zou ik ook mun dagen verspillen aan je autootjes.

10. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, Loyalronin, Royallonin of hoe je ook heet, ga naar een ander forum nobody likes you

11. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Wel gezellig hier :)

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Stop met dat gezeik alsjeblieft :9 en ga weer auto's posten:9

13. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar even weer ontopic:

Ziet er puik uit triple X :thumbs:

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

Zeg dan hoe mooi mijn auto's zijn ^_^

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels al een andere:p

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

Jij moet de verloofde van Gangsterdwerg zijn.
    :+:+:+:+ Jij moet de rol van het blonde vrouwtje hebben gezien het simpele taalgebruik. Gangsterdwerg vind ik grappiger en iets slimmer in zijn primitieve reacties.
    Een geluk dat jullie samen geen kinderen kunnen maken.
    Ik zeg altijd maar: het is makkelijker om een maaltijd uit te schijten dan om een lekkere maaltijd te maken net als dat het makkelijker is om niet onderbouwde valse beschuldigingen te maken terwijl je zelf niets creatiefs laat zien.
    De wonderen van het universum was voor de mensch in de middeleeuwen ook moeilijk te bevatten en kon het voorkomen dat je zomaar in de gevangenis werd gegooid of op de brandstapel terecht kwam, alleen maar door een beschuldiging van een simpele boer.
    Zo ook het door jouw moeilijk te bevatten wonder van de creatie van een designcar. Een beetje ruimtelijk inzicht, redelijke fijne motoriek van de handen en geen vervelende lichamelijk gebrek van kleurenblindheid dan kom je een heel eind.
    Onwetendheid en onkunde zijn geen excuus om zomaar blind om je heen te slaan als je jouw eigen tekortkomingen opmerkt.
    Wat een rare kijk heb jij op designers. Beledig jij hier niet alle mensen in dit forum die hun design laten zien en daar tijd in hebben gestoken .!!
    Gelukkig kan ik ook redelijk mijn mannetje staan op de racetrack in Forza. Dus any time!!!
    Negatieve maar wel goed onderbouwde kritiek vind ik niet erg, hoewel positieve inbreng altijd leuker is.
    Ik heb de auto trouwens in alle fases van het design opgeslagen in mijn garage dus ik kan jouw domme en niet onderbouwde valse beschuldiging moeiteloos weerleggen.:thumbs::thumbs::+:+:+_0/_0/_0/_0/:D:D:D
    Om dit soort domme beschuldigingen te voorkomen wilde ik af en toe een update van het design in de maak posten. Zie eerdere post.

En het was toch de bedoeling in dit forum om je ride te showen en niet om domme posts te plaatsen.
    Inclusief mijn eigen reactie op de beschuldiging, ik weet het. Maar ik ga ervan uit dat je het recht hebt om een beschuldiging te weerleggen.
    Ik plaats alleen nog maar pictures van auto's. Excuus aan de andere forumleden voor het gebruik van de forumruimte met dit antwoord.
    Tekst doe ik alleen nog maar in de post van Bonbridge: "Auto van de maand"

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op loyallronin, post gewoon je auto's (die er prima uitziet btw) en kap alsjeblieft met die totaal nutteloze discussie.

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er hier geen moderators actief ofzo?? Wat een geblaat hier.... Cut it off! Seek a life.

19. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Loyalnurd, twas wel een inkoppertje he, maar een echte goede comeback was het zeker wel, je moeder zal trots op je zijn. Ga het maar lekker vertellen aan je bebrilde vriendjes in de pauze met jullie broodtrommeltjes. echt toppie! |:-=(=(:x|:-

En nee ik kraak niet iedereen hier af, alleen degene die ongelooflijk arrogant doen en ook nog eens gay tegen de iedereen die maar wat over je auto zegt, terwijl je hier nieuw bent. En je moet echt niet doen alsof je de man bent door dit te laten zien, want je designs mogen er leuk uitzien, maar zelf blij je een kneus. Dus...

Ik zal er maar over ophouden, maar je bent en blijft een batti...

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    I couldn't agree more _O_

Hopelijk zijn we nu klaar met dit gezever en kunnen we weer verder gaan. En oja Royallonin je hebt niet eens xbox live dus hoe de fok kun je nou beweren dat je 'je mannetje staat op de racetrack'.

Nu ik er over nadenk.. hoe kun jij foto's van je xbox uploaden als je niet eens xbox live hebt? Je hebt in ieder geval geen gamercard.... Zelfs als je xboxlive silver had dan had je nog een gamercard gehad. Volgens mij ben je ontmaskerd!!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina