Jij moet de verloofde van Gangsterdwerg zijn. Jij moet de rol van het blonde vrouwtje hebben gezien het simpele taalgebruik. Gangsterdwerg vind ik grappiger en iets slimmer in zijn primitieve reacties.
Een geluk dat jullie samen geen kinderen kunnen maken.
Ik zeg altijd maar: het is makkelijker om een maaltijd uit te schijten dan om een lekkere maaltijd te maken net als dat het makkelijker is om niet onderbouwde valse beschuldigingen te maken terwijl je zelf niets creatiefs laat zien.
De wonderen van het universum was voor de mensch in de middeleeuwen ook moeilijk te bevatten en kon het voorkomen dat je zomaar in de gevangenis werd gegooid of op de brandstapel terecht kwam, alleen maar door een beschuldiging van een simpele boer.
Zo ook het door jouw moeilijk te bevatten wonder van de creatie van een designcar. Een beetje ruimtelijk inzicht, redelijke fijne motoriek van de handen en geen vervelende lichamelijk gebrek van kleurenblindheid dan kom je een heel eind.
Onwetendheid en onkunde zijn geen excuus om zomaar blind om je heen te slaan als je jouw eigen tekortkomingen opmerkt.
Wat een rare kijk heb jij op designers. Beledig jij hier niet alle mensen in dit forum die hun design laten zien en daar tijd in hebben gestoken .!!
Gelukkig kan ik ook redelijk mijn mannetje staan op de racetrack in Forza. Dus any time!!!
Negatieve maar wel goed onderbouwde kritiek vind ik niet erg, hoewel positieve inbreng altijd leuker is.
Ik heb de auto trouwens in alle fases van het design opgeslagen in mijn garage dus ik kan jouw domme en niet onderbouwde valse beschuldiging moeiteloos weerleggen._0/_0/_0/_0/
Om dit soort domme beschuldigingen te voorkomen wilde ik af en toe een update van het design in de maak posten. Zie eerdere post.
En het was toch de bedoeling in dit forum om je ride te showen en niet om domme posts te plaatsen.
Inclusief mijn eigen reactie op de beschuldiging, ik weet het. Maar ik ga ervan uit dat je het recht hebt om een beschuldiging te weerleggen.
Ik plaats alleen nog maar pictures van auto's. Excuus aan de andere forumleden voor het gebruik van de forumruimte met dit antwoord.
Tekst doe ik alleen nog maar in de post van Bonbridge: "Auto van de maand"
Laatst bewerkt: 7 sep 2007