1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show your ride [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Triple X NL, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apox

apox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    loyallronin heeft wel een gamercard etc.

2. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja nu zie ik het.. dan zal dr wel iets hebben vastgehangen op mijn pc

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kop hem er niet in wat er op jouw PC heeft vastgehangen. Of wel? Nou vooruit, het floept eruit: Wel eerst in de 60 graden was en voorwas voordat je het terugbrengt naar NeeMeMaarEerst.
    Goddomme ik kan het niet laten.... Sorry sorry echt de laatste keer....... Laten we maar stoppen.
    Ik hoor wel wanneer de groepsknuffel is. Adios..Later...Ik pak nog even het halve stukje Liga-koekje uit mijn broodtrommeltje.
    Het lag daar toch maar inert te wezen. Lekker bij de Roosvice-limonade.! "Je weet toch!"

Zonder gekheid:

Lees de laatste twee zinnen in mijn voorlaatse post. Ik was al tot die conclusie gekomen. En ik had mij al ge-excuseerd voor het gebruik van ruimte in het forum met mijn reacties op de beschuldiging. O-)"Confiteor Deo omnipotenti" :x "mea maxima culpa quia peccavi" O-)
    "Me egge schuld" (Latijns-Haagse vertaling)
    Laat de plaatjes maar praten:
    :x _0/

Halverwege project/design serie:

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    En één keer ':x' en 'O-)' is ook wel voldoende hoor. ;)

PS: Je auto ziet er wel stoer uit.

5. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    :x & O-).................(zelfcensuur)......................zucht.

6. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    loyallronin, ik vind je auto's iig kei vet,

en heb ze geen van alle op AH voorbij zien komen, en aangezien ik veel online ben,
    weet ik bijna wel zeker dat je ze zelf gemaakt hebt.

Complimenten je bent erg goed!

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    :thumbsup.......(zelfcensuur).......:D_0/
    Een bescheiden en nederig bedankt van deze kant.
    Ik heb mijn best gedaan meer kan ik niet doen. En er is altijd wel iemand die beter sneller etc is.
    Ik vind ontwerpen leuk. Racen is nog leuker in Forza2.

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kan aan mij liggen hoor, maar ronin smijt wel erg veel dingen op één auto. Voor mij is het in ieder geval te druk...

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Huh? Ik slik Ritalin, vandaar. Mij viel het niet op. Nee zonder dollen ik weet het van mijzelf.!! Ik begin met een plaatje dan ga ik verder prutsen en wordt het drukker en drukker. En daarna wil ik niks meer weggooien omdat ik het zonde vind. Mijn zwakke punt, zucht ik weet het. Kan er niets aan doen. Komt het doordat ik van zonnebloemen hou en soms heb ik ook een licht aandrang om een oor af te snijden. (Ik hoor sommigen denken : Meteen doen en doe gelijk een horizontale haal 20 centimeter lager).
    En Nascar is lekker druk en een beetje "lekker" fout bling bling Amerikaans. I love it, big time.
    Komt ook omdat ik vaak stickers/logo's zelf maak en niet uit de ForzaMAP om zo origineel mogelijk en een "one of a kind car" te krijgen.
    Dan ga ik te vaak over de top in negatieve zin.

Dit is zo'n (slecht) voorbeeld.
    Ah.... en ik probeer nu poppetjes te tekenen. Ik suck met poppetjes. Hond wordt koe en vice versa. Ik ga denk ik een Sonic the HedgeHog thema doen. Hoofdje is onder constructie en dus nog niet af. Hij moet drie kuiven/stekels hebben op zijn hoofd ipv 3 met losse stekels.
    Zodra ik poppetjes tekenen redelijk beheers doe ik een poging om een Kasumi DOA3 thema -auto te maken.
    Mag zo'n slipje wel in forza of moet die gekuisd worden? Flapje/jurkje omlaag?
    Dit plaatje vond ik op internet. Een designer heeft dit al gebruikt maar met een andere tekenstijl op een Porsche geloof ik.
    Ik vermoed wel dat het te hoog voor mij gegrepen is, ik ga het wel proberen.
    Ik kijk jaloers naar voorbeelden van anderen die "spot on" zijn.

Kasumi auto is trouwens omstreden omdat er een thread is waarbij gesteld werd dat deze auto met locked livery illegaal UNLOCKED werd en door werd verrkocht in de AH ..
    Dus om problemen te voorkomen misschien toch maar niet. (Zag vanmiddag dat ze bij de AH (Albert Heijn) diepvries Twister frietjes verkochten in een zwarte verpakking. Je weet wel net als die van Burger King) Is dit nieuw in het asorti?. Hmm ik zie een nieuw thema........

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo,
    Eerst moet ik even zegen dat jullie echte pareltjes maken van die auto's:thumbs:

Ik wil morgen precies hetzelfde gaan doen, want dan ga ik namelijk deze game kopen.

Echter heb ik wel een aantal vragen aan de experts:

-Moet je eerst bij het spel bepaalde doelen halen voordat je mag beginnen om die auto's te bewerken?

-Is het mogelijk om werkelijk alles (eigen naam ect) op die auto's te zetten?

-Is het ook mogelijk om afbeeldingen te importeren zodat ik dat op een auto kan plakken?

-Is er op het internet ergens een Nederlandse handleiding hoe alles kan worden gemaakt cq aangepast?

Bvd

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Shit ik trap erin. Uhhhh.... hoe te herstellen: Uh...... Officieel antwoord: omdat ik antwoord geef beschouw ik mij pertinent niet als expert. ( Je moet oppassen tegenwoordig)
    Nee in carriere mode kan je gelijk stickeren op een begin car. Alhoewel het leuker is om later met de gewonnen credits een snelle bak te kopen van eigen keuze en prijs.
    En volgens mij zijn de race-auto's vanaf de R4 klasse gelocked en kun je die niet verven of stickeren.
    Geldt ook voor een auto die je op de Auction Hous koopt waarvan design gelocked is (klein hangslotje in plaatje).
    Zie je geen lock dan kan je na aankoop de auto naar eigen wens aanpassen.
    Nee afgezien van sommige reclame stickers moet je alles zelf met basic vormen maken. Lees trouwens de eerste bladzijde van dit forum in kop over tutorals/handleidingen over ontwerpen. Succes.
    Uitgezonderd kwetsende of onkuise afbeeldingen(ik noem het preuts maar zo)
    kan je alles op jouw auto zetten.
    Dus foute dingen levert een Xbox live ban(al dan niet tijdelijk op) als iemand jouw report.
    Dus pas op met kopen en online gebruik van "foute auto's. Lees op de Forza site hierover.
    Nogmaals succes en Njoy the game.!!

12. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt:thumbs:

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

Gozert rustig aan man, je spaced hem. :9

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik geloof je direct. :+

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Sorry bedoeling was goed. Haha, 1 zin maar. Nu 2. Ik leer het al.3.

16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121

mijn ... even denken... 5de bier project.

17. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een drift disign gemaakt alleen ik zie nu dat het een voorwiel aandrijving is :p

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121

work in progress...

Je ziet een hapje uit het glas op deze foto, dat is in het origineel niet. :p

19. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kunst Shortbull, kunst!!

20. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina