Kritiek terecht.
Conclusie:Tuning is perfect. Het design overgewaardeerd.
Marketing kan veel goedmaken voor de verkoop dat blijkt.
Zonder opschepperig te willen zijn, ik vind mijn carbon toch dramatisch mooier, zeker ingame en close up.
Ik heb de replays kunnen bekijken van mijn auto's en andere design auto's. Zeker op de Civic 07 is het carbon op Sunset Infield een genot om in de replay te bekijken.
En in de details is de auto slordig. Afgezien van mijzelf zijn er zeker nog meer mensen, ook in ons forum, die netter in de afwerking zijn. Pijl op motorkap zou door kunnen lopen op de flank. Bloemetjes, takken bij voorspatbord en logo's flank achter wazig en niet strak & gedetaileerd. enz.
Feller kleur geel of metalic gele striping zoals de Yogho Yogho auto van mij, zal design beter maken.
Auto is wel uniek door de kick ass tuning, goede marketing hype en beperkte oplage met grote vraag naar deze auto.
Auto was geld dubbel dwars waard.
Die Gearbox jongens hebben het wel goed voor elkaar: een verkoper, een design-team, tuning team en een leuke website:
http://www.forzatimes.com/reviews/sger01.html
Ik denk dat ik de auto een botox work over geef. ( Nieuwe auto met zelfde set up & zelfde design maar met CoolRonin Paintjob Skillz) Ik zal die auto niet op de AH zetten omdat dat zeker niet gewaardeerd wordt als de set up wordt doorverkocht of verspreid.)
Klik om te vergroten...