1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show Your Ride[Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De top20 tijden moeten wel op de Testtracks neergezet worden, of de Testtracks reverse!

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    @loyall..

die 35OZ is niet je beste ontwerp.. dat rood staat niet bij het licht blauw op de motorkap. verder wel mooie logo's... en die Rx8... vind de voorkant niet zo mooi..

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Kritiek terecht.
    Uitleg:
    Het ging die gasten meer om het ketting logo en hun naam in dezelfde lettertype a als No Fear logo. Design was bijzaak. Snel enkele onder layer-groep van de samaoerai-zwaard-auto overgeplakt, om de job snel klaar te hebben. Ketting vlammen en naamlogo letters waren een pain in the ass job. Elk foutje was te zien en moest dus heel secuur gebeuren. Ze waren er blij mee vooral met logo.

De RX was voor de fel gele kleur. Als try out. Voor dit. Ferrari in funny race-groen!!!!!
    Lastiger in de uitvoering van de details dan ik dacht. Rode streep maybe in andere kleur is mooier. FF nog naar kijken.

Stouffers GEARBOX Evo & R34 Review:
    @: Mazda6 MPS:
    Wat rijden die Gearbox getunende auto's lekker. Wat een grip. Ik vind ze zelfs een beetje overstuurd , de voorwielen trekken je letterlijk door de bocht heen, zelfs als je te hard en dus weid uitkomt halverwege de bocht.
    Je wordt dan gewoon naar de binnenkant van de bocht getrokken. Erg makkelijk te rijden. Alleen niet te vroeg in sturen vanwege de overstuur.
    Goede aankoop. En lucky want ze waren inderdaad zo weg.

Achteraf erg kritisch bekeken: (mag imho als het een tunings-/designshop betreft):
    Conclusie:Tuning is perfect. Het design overgewaardeerd.
    Marketing kan veel goedmaken voor de verkoop dat blijkt.
    Zonder opschepperig te willen zijn, ik vind mijn carbon toch dramatisch mooier, zeker ingame en close up.
    Ik heb de replays kunnen bekijken van mijn auto's en andere design auto's. Zeker op de Civic 07 is het carbon op Sunset Infield een genot om in de replay te bekijken.
    En in de details is de auto slordig. Afgezien van mijzelf zijn er zeker nog meer mensen, ook in ons forum, die netter in de afwerking zijn. Pijl op motorkap zou door kunnen lopen op de flank. Bloemetjes, takken bij voorspatbord en logo's flank achter wazig en niet strak & gedetaileerd. enz.
    Feller kleur geel of metalic gele striping zoals de Yogho Yogho auto van mij, zal design beter maken.

Auto is wel uniek door de kick ass tuning, goede marketing hype en beperkte oplage met grote vraag naar deze auto.
    Auto was geld dubbel dwars waard._O_:thumbs:

Die Gearbox jongens hebben het wel goed voor elkaar: een verkoper, een design-team, tuning team en een leuke website:http://www.forzatimes.com/reviews/sger01.html

Ik denk dat ik de auto een botox work over geef. ( Nieuwe auto met zelfde set up & zelfde design maar met CoolRonin Paintjob Skillz) Ik zal die auto niet op de AH zetten omdat dat zeker niet gewaardeerd wordt als de set up wordt doorverkocht of verspreid.)

Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nice 575 M Maranello!

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben het een klein beetje eens over wat je zei over het design e.d., maar ik vind ze er nog steeds nog goed uitzien. Forzatimes.com is trouwens niet van Gearbox. Het is een 'onafhankelijke' website waar auto's van allerlei tuning-garages (gearbox, AG-tuning en nog veel meer) getest worden en er er recencies over worden geschreven. Vandaag en morgen overdag ben ik niet instaat om te Xbox'en.

oJA, en wie de mooiste foto van die gele Skyline maakt, voor 28 jan. wint deze (gratisch)

En de auto's zijn inderdaad helemaal goed getuned.

M'n eerste meters in de Skyline was meteen in een online race met 7 tegenstanders op de Nurburgring. Ik was tweede geworden, achter een heel snelle Impreza, zonder voor de race nog maar een meter met de auto gereden te hebben. Zegt denk ik wel iets over de auto.

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Zegt inderdaad genoeg over de tuning. Nogmaals het is een kieskeurig best buy.

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    mooie auto's hoor.. hoeveel credits he je er nou voor neer moeten leggen..

maar loyall.. ik lees net dat jij die auto's nog niet hebt gekregen van de Chaindrifters

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1254154.aspx

ik denk niet dat je voor de gek word gehouden door de C-drifters maar het lijkt er wel op.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hehe, die blauwe skyline heb ik al :). AXIZOMG maakte vorig jaar echt de de vetste Super GT replica's, heb ze bijna allemaal :).

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ja zou wel erg tegenvallen. Ik ga dan erg lastig doen. Je weet hoe ik kan zijn lol.:+

11. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Je wordt er anders behoorlijk geflamed, omdat je al na twee dagen wachten zo'n thread hebt geopend...

12. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zal jullie nu voor de laatste keer lastig vallen met mijn Ayrton Senna #12 Lotus Renault 97T replica, want hij is klaar. Het heeft lang geduurd (mede dankzij een RROD), maar ik ben wel tevreden. Ik verkoop er maximaal tien, dus als je geinteresseerd bent, moet je me een FR sturen.

Ik hoor graag reacties! :)

13. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Erg netjes :) Zowel de auto als de foto's

14. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
  15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    na-aper:p

17. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Na-aper? wie zijn idee was het? Juist...de mijne :D

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Al na 2 dagen!!!! Lol Ik heb hun van repliek gediend.
    Het is weer tijd voor mijn quote- pacecar.
    Hoe heette die film: "Dude where is my car?"

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Sakura R34: Japanse zoektocht naar perfectie.

Sakura: Japans voor: "kersen bloesem". ( onofficieele nationale bloem van Japan.) Als de kersenbloesem in bloei staat dan worden die Japanners gek van plezier. Net als vroeger de Hollander bij de opening van de Keukenhof lol. :+
    Idee kwam n.a.v. de sterf-scene van de shogun krijger aan het einde van de movie "The Last Samurai" toen die eindelijk de perfecte Sakura zag net voordat hij stierf. Toepasselijk op mijn gametag.
    Bovenkant auto is met 1000 gebruikte en noodzakelijke layers voor met name V-shape carbon fibre bezet.

@ Mazda6 MPS: Die bloemen zijn net iets beter dan die kabouter plop takjes en bladeren op die Gearbox tuned R34 lol.
    Ik heb deze speciaal gemaakt voor de AH. Ik maak een beperkte oplage en gooi dan gelijk een stuk of 10 in de AH.
    Ik twijfel of de auto getuned moet worden en geupgrade met onderdelen.
    Want iedereen wil toch weer wat anders naar zijn eigen smaak.
    Als jij wil dan krijg jij de primeur van de 1st edition in de AH voor introduktieprijs. ( Wel reclame maken he:+) Doe dan een PM op live dan gooi ik de auto op de AH. Geef aan of de auto geupgrade moet zijn of niet. Ik neem aan dat jij de tuning kopieerd van de Gearbox tuning set up. Auto komt dan ongetuned. Die Gearbox tuning set up doe ik niet in AH om problemen te voorkomen.

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Beetje te druk voor mij..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina