1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show Your Ride[Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Waarom begin je niet een Tuning shop met de naam Sakura Tuning.. is mooie naam..

zou graag helpen..

maar hoeveel moet die R34 kosten..
    ik neem graag nummer 2 van je...

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Vraag 1: antwoord zie verhaal hieronder. ( Je kan bijna gedachtenlezen, ik kreeg ook kriebels bij die naam)
    Vraag 2: 270.000. Zie ik dat jij op live bent dan doe ik wel een PM dat ik hem voor jou op de AH gooi met deze buyout introduktiedag-prijs. Wit of gele editie?
    Later in de week doe ik de auto voor 350K in de AH voor verder geinteresseerden. Dakstreepkleur en basis body kleur eventueel naar wens. Carbon dak en motorkap blijven erop.
    Dat gaat een mooie fotosessie worden met drie van deze auto's in een exhibitionrace-replay. Ik moet nog steeds ff onderzoeken hoe ik een Youtube clipje kan maken van een replay fragment met bijv. deze auto's.

Antwoord vraag 1:
    Nou weet je wat. Als ik online ben dan doe ik een PM .
    Kunnen wij even praten erover. Ik liep al een beetje met die gedachte te spelen.
    KIjk designen kan ik wel. Racen gaat wel. Met driften zuig ik. Maar niet echt tijd om echt te tunen. Soms een gelukstreffer zoals mijn B-class 350 Z of 300Z op Sunset en Sebring.
    Dagdroom/brainstorm: een echt goede testrijder/tuner voor tuning. Raceteam/coureur .voor tournooi-races.... En iemand voor een car- showroom website zou ook leuk zijn. ( Wel extra werk en onderhoud) Of iemand die als verkoper/dealer de promotie doet op de forza2forums zoals forum Auction House en Tuning Market Place. Ik zag trouwens op Forza2 net dat men erover denkt om aan te moedigen dat mensen clipjes gaan insturen. Helemaal kicken. Zie Pitpass Report Volume 75 -- Jan. 18, 2008
    Kijk ik denk dat wij het allemaal niet echt meer voor de ingame credits hoeven te doen. Rondjes raggen is leuk. Maar ik vind de laatste tijd het kicken om de replays te bekijken en mijn design cars rond te zien rijden en pics te maken.
    Tuning Shop zou weer een nieuwe uitdaging zijn.
    Enne voor een klein land hebben wij toch genoeg skills in huis.
    Maar hoe eenvoudiger het plan en de afspraken des te meer kans op slagen zonder wrijving onderling.
    Verhaal wordt te lang voor hier. Dus als de gelegenheid zich voordoet doen wij wel een persoonlijke chat op live. :thumbs:

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik moet ook maar weer eens een dikke wagen designen met Forza, maar de gedacht dat dat dan weer 3 dagen gaat duren, zorgen ervoor dat Call of Duty nog altijd in mijn drive zit vastgeroest.

4. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Allereerst nog even bedankt voor ieders reactie op mijn Lotus.

Verder complimenten aan Loyall, ik vind de witte uitvoering heel gaaf. Vraag me toch af waar jij je inspiratie en vooral de tijd vandaan haalt. Zovaak dat jij met een nieuwe paint op de proppen komt! Hulde.

5. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik wil graag de witte..

en ik heb een Capture Card.. dus ik kan die filmpjes zo op internet gooien.. geen probleem..

ik kom vanmiddag online.. dan lees ik je PM wel en dan verkoop ik ff paar auto's want dan heb ik de credits om jou Skyline te kopen..

maar 1 vraagje..

als we een tuningshop beginnen zou ik wel graag dat SAKURA logo willen. anders gaat designen zo moeilijk.. maar eerst maar eens een auto kopen en de ideeen verder uitwerken..

6. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is mijn Team Orange Kumakubo D1 Lancer.

Hij is nog wel op wat puntjes verbeterd, zoals de zwarte rand boven de deuren en de kleur is ook iets anders geworden.

Laatst bewerkt: 25 jan 2008
  7. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Netjes..... heb je het Jukes logo zelf gemaakt of heb je die van de Subaru afgehaald.

8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb mijn rug geblesseerd. Vandaar tijdelijk even tijd. Inspiratie vind ik in mijn Sonja Bakker dieet.

9. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    dat je geen eierkoeken op je zijkant maakt:p

die dingen kwamen mijn vaders keel uit:

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    IK gift you wel een car met alleen het Sakura tuning logo als start van de promotiecampagne:+:thumbs:

11. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kwam van een van de Team Orange auto's geloof Subaru, echt ziek hoeveel layers dat alleen al is. Ik kwam erg in de problemen toen ik de 900 layers had.

12. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    @ Jasper..

ja het logo vond ik indd sterk lijken op die van de Subaru.. qua vormen gebruik dan

@ Loyal..

die Nissan's rijden super.. zal ff foto's online gooien.

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben de auto verder aan het fijnTunen. En het uitlaatgeluid is ook lekkuhr!!!
    Ik ben rondjes aan het rijden geslagen in de A-klasse om te tunen.

14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Foto Tijd.. De Witte Skyline Drift Conversie

Leuke foto's tussen.. maar paar gemaakt omdat ik zo moet werken..

Loyall is het wat???

15. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    :edit Dubbelpost

ikzelf vind laatste 2 het mooist.

16. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het helemaal niks eigenlijk, echt zon the fast and the furious auto hehe, maar ja ieder zijn smaak ;)

17. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ik heb de auto ook niet gemaakt.. Royall heeft hem gemaakt.. en ik vind hem wel gaaf.. nou is ie wel heel druk.. maar wel gaaf..

18. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Loyallronin, ik zou heel erg graag een gele skyline van je willen kopen,
    liefst unlocked, maar ik begrijp het als je ze alleen maar locked verkoopt.

Ik zou je ook wel willen helpen met je tuning shop samen met kimi nl.

Laat het maar even weten.
    Ik weet trouwens niet of mn live het doet, deed een beetje vaag,, maar na de vakantie haal ik een nieuwe.

19. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor 12 feb doet krijg je 500ms points erbij, gratis :D

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

@ arnaud: Geel en wit voor samen voor 500.000 waarvan 1 zonder upgrades naar A class /alleen geel = 280.000 class A en dan doe ik nog een Modified sticker op de achterkant. Vanaf volgende week is de auto 350.000 per stuk. Voorlopig wel locked. Als je op live zit dan geef ik een pm. wanneer de AH met buyout wordt gelanceerd voor voor jou.

Toch brengt "serialdrifter mij op een idee met zijn opmerking. Ik begrijp zijn punt wel betreffende smaak dan valt er weinig te kiezen als het niet jouw style is. Vergroot de doelgroep.

Ik maak gewoon een racy- zijkant voor de racerLooks. Wel met de bloemetjes voor en dan verder naar achter alleen maar racy looks/ en stickers met iets van R34-All-star Challenge Cup graphix Aangepaste versie dus van de Nextel cup logo op de dikke Corvette.

Ik ben wel even flink bezig met tunen en replays op PC overzetten voor leuke Drift/Design-/Tuningshop promotie clipje try out. Kijken wat mogelijk is met de Pinnacle movie editor software.

Ik moet nog wel dat filmbewerkingsprogamma onder de knie krijgen.
    Ik was even in slaap gesukkeld met Forza 2 maar eigenlijk door de aankoop van die Gearbox Evo en R34 ben ik weer helemaal gek van tunen en racen en designen.

Laatst bewerkt: 26 jan 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina