Nee hoeft niet wij kunnen gewoon onder nog te maken gezamelijke tune shop onze eigen auto's verkopen onder de naam van shop : Sakura tuning. Zit je ook niet met verdelen van credits of zo.
Als je een keer een speciaal design wil hebben of zo dan help ik wel no problem. Of als ik een keer een tune nodig heb , of het lukt mij niet de auto behoorlijk te tunen dan vraag ik jouw gewoon om hulp.
Kijken of het lukt om een Tune Shop te beginnen.
En dan zoals die anderen het doen via friends request naar /Gamertag aanvraag/ en dan berichtje via PM dat de auto in de AH zit.
Ik heb trouwens nog een goede tune nodig voor die R34.
De auto is veel sneller getunend via upgrade en gear-ratio tune maar lijkt te veel in de wegliggings tuning set up op de GEarbox tune waar ik vanuit ben gegaan na aankoop van hun getunede car.
Dus ik kan die niet gebruiken voor de Tuning shop.
Zou jij willen kijken Kimi.?
Arnaud ik heb die logo's via giftcar verzonden als jij wilt kan je meedoen hoor.
Dan verkopen wij afzonderlijk onze eigen auto's onder naam Sakura Tuning , al dan niet met verzochte hulp van elkaar op verzoek.
Dus iedereen, Kimi , Arnaud en ik kunnen een post maken in de Auction House forum of Tuning market place van officieele Forza 2 forum.
EVen kijken hoe dat gaat. Als alles soepel loopt kunnen wij altijd kijken of het te doen is om elkaars auto door te verkopen zonder dat het meteen een janboel wordt.
Akkoord ? of andere suggesties of ideeen? Sta voor alles open. Fun en uitdaging staan voorop (evenals eeuwige roem
)
Bij gezamelijk project is het leuk en staat het wel interressant om in de advertentie te vermelden dat het een coop getunende & designed car betreft met onze namen erbij.
Alleen is het wel makkelijk als bij een advertentie altijd dezelfde lay out wordt gebruikt.
Degene die de eerste advertentie maakt wordt (voorlopig) het referentie voorbeeld, o.k.?
Klik om te vergroten...