1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2]Show Your Ride[Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 23 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je deze of die bovenste verkoopt (bovenste zonder die clan letters en sneltje dan. check ook ff je pm ;)) moet je het mij ff laten weten. Want ik heb wel intresse. :)

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360

nou 1.
    Nou ik ken ze niet.. heb wel eens van de naam gehoord toen ze zich voorsteld op het forum. nou aan het filmpje te zien zijn het nog amateurs(of waren) want als je kijkt op 21 seconden zie je er 2 spinnen. kijk je verder raakt de camera auto de driftende auot's:confused:

Nou 2.
    Je civic ziet er lekker uit.. ik zou alleen die strepen aan de onderkant laten staan maar het carbon onderaan weghalen.. en ja ik vind het rode erg mooi.

dit nog: ik ben geen expert in driften(ook geen amateur:p) maar het ziet er redelijk uit in dat filmpje op het bovenstaande commentaar na.

vind wel leuk dat je naar mijn mening vraag;D

3. Grapefruit

Grapefruit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik had een vraag over tunen..

Ik weet niet of het hier moet, maar ik zag geen ander Forza 2 topic.

Dan hier mijn vraag.

Een vriend van mij vertelde mij dat ik een Nissan S200 blok in mijn Honda Civic moest gooien. Alleen nu is mijn vraag hoe moet ik dat doen?

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4

Nou een heel kort antwoord "gewoon NIET!"
    Daar het hier om een Honda gaat krijg je niet de optie om een Nissan blok er in te doen. Wat je vriend mogelijk bedoelt is de Honda S2000 blok dit gaat weer wel.

Ten tweede die heet eigenlijk "show your ride" en niet "tune je shit!" ha ha ha LOL!! Maar het zei je vergeven.

Chop!!

Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  5. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    gekleurde carbon striping : eindprodukt.

Dit is denk ik een erg mooi carbon fibre- uitvoering met iets meer effect dan het gebruikelijk carbon in de bekende tutorals. Na wat roeren en mixen kwam ik tot dit resultaat.
    Van een afstand zie je een vaag wit ruitjes patroon op het zwarte carbon en donker rode ruitjespatroon op de rode carbon, die langzaam verdwijnen wanneer je inzoomt.zie 1e foto.
    Of als je de kijkhoek verandert dan zie dit patroon ook langzaam verdwijnen.
    Ook een exraatje is dat je in de garage view or paint view bij het draaien van de auto onder verschillende kijkhoeken een soort circel rimpel effect krijgt net als een steentje in het water gooien. zie 4e foto van dak onderste helft. Foto's zijn van dezelfde auto met dezelfde paintjob.!!!!!! Dus niet gauw ff nieuw layertje erop en nieuwe pic gemaakt.
    Het experiment was eigenlijk meer bedoeld om een echte gekleurde carbon streep te krijgen op een full carbon onderdeel zoals dak of hood.
    De meeste tutorals gaan ervan uit dat de hele hood of dak geheel zwart wordt.
    Graag constructieve kritiek. Echte close up shot vergeten maar komt eraan.
    Enne ik was positief verbaasd over het goede rijgedrag en top speed van deze 07'Civic Haast net zo snel als mijn B-class 350Z in de B-class, zonder echt tijd aan tuning te hebben besteed. Fijn karretje

6. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Loyallronin, ik ken die gasten wel ja..

Hij vroeg of ik Chain Drifters wou joinen,, maar ik heb daar eigenlijk te weinig tijd voor en nu is me gold alweer verlopen, maarja
    Hij maakt zelf ook goede designs geloof ik, heb een paar van hem gekocht en gekregen gehad.

Ik ben trouwens door meerdere clans gevragen. :D
    maar dat werkt allemaal niet echt, allemaal van die amerikanen en engelsen..

Maar volgens mij zijn dat wel aardige drifters.. krijg ook weer zin om te gaan driften:b:

7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    damn. Je leeft nog!!!!!! :+ Hier ook af en toe een race en lekker painten als kalmerings en anti stress therapie. Rooibos thee helpt niet.
    Ik ben nu met zelf gemaakte carbon bezig.

8. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dy Do D1 drink message /Oakly edition

Ik had nog nooit een gekleurde carbon striping patroon gezien op zwart gekleurde carbon onderdeel. En CarbonFibre die ik mooi vond zag ik nooit. Ik denk dat ik er wel in geslaagd ben. Kan ik dus nu ook in mijn designs verwerken.

9. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa ik leef nog!!
    (of weer)

Damn! Die Honda ziet er erg gelikt uit!!

Ik vraag me af of je het misschien leuk vind om samen aan designs te werken..

/Oftopic:
    Ik kreeg een mail van microsoft dat mijn xbox live gold verlopen zou zijn op 16 jan.. Ik heb vanmiddag gewoon zitten gamen.. :D
    Zal wel een foutje zijn daarzo.. Live loopt de laatste tijd niet echt geweldig geloof ik.

10. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja ik zag je de lobby binenkomen.

11. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0

Mijn Black on Black Carrera GT met +- 750pk. Dwars door de bocht op Tsukuba :Y

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nuttige link.

FF geen tijd om juiste plaats te vinden waar ik deze link moet plaatsen. Ik ga bieden in de AH.:+:thumbs:\o/_0/
    Link naar een kick-ass TuningTeam en tuned Auction House aanbiedingen Forza2 website.
    Ik waarschuw alvast : niet kwijlen he.
    http://www.forzatimes.com/
    Tip:
    Op dit moment voor 24 uren: Een gele lancer evo 9 GT [Gearbox - RIPtuned] .:EVO+R34
    Ik zeg dit niet gauw maar het design is wauw en ik verwacht dat dat ook geldt voor de tuning.
    Dus doe je voordeel ermee. Relatief goedkoop ook.
    Verdorie zo ben ik ook gauw door credits heen moet ik weer een design Audi R8 voor 1 miljoen verkopen. lol
    Sorry voor off topic. Maar ik denk dat deze tip wel dit overtredinkje waard is.

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Wij kunnen bij wijze van try out een gezamelijke auto maken en kijken of dit lukt zonder slaande ruzie.:+
    Misschien speciaal voor de AH om credits te verdienen of als friends gift-car.
    Laatste idee vind ik leuker. Ik geef niet zoveel meer om credits.
    Ik heb alleen maar credits nodig om auto's te produceren/designen. Voorlopig heb ik ruim genoeg en anders verkoop ik weer zo'n livery design winner Audi R8 op de AH voor 1+ miljoen credits, is altijd snel weg. Alhoewel ik altijd erg veel moeite heb om afstand te doen van een car/design.
    Over het resultaat heb ik geen twijfels.
    Moeten wel een thema vinden of voorbeeld. Doe maar een pm.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nice Honda!

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lol, ik heb ze zojuist allebei gekocht! Allebei keimooi en keisnel! Foto's volgen natuurlijk

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ook. Wij zijn geluksvogels\o/:thumbs:_O_
    Ik dacht ik tip iedereen even.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Als je zin hebt kunnen we samen een race doen en een fotoshoot met de skylines.

GT: B Tender
    Ik ben nog een minuutje of 20 online denk ik, invite me maar. (Ik ken jouw GT niet, vandaar)

en alvast een (matig) fotootje:

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @Loyalronnin

Wist je dat als je twee top-20 tijden neerzet met de EVO die we gekocht hebben, dat je dan deze krijgt, met setup:

Inmiddels heb ik al een top20 tijd neergezet, nog eentje te gaan dus.

En dat aanbod van een fotoshoot met de skyline staat nog steeds, wat mij betrefd :)

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ja? Bedankt voor de tip. Ik moet ff een design order afmaken en dan ga ik raggen.

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina