is hier iemand die snel een lekker bedrag wil verdienen? zo ja kijk ff in de spoiler
Gezocht! met spoed!
iemand die 20 D400 Golf's GTI MK2 voor mij wil maken.
Ik heb onlangs een Golf GTI gereleashed voor Sakura Tuning maar heb het te druk om er zelf zoveel te maken. daarom vraag ik of 1 iemand het voor mij wil doen. ik betaal uiteraard..
Wat moet je doen: ik stuur jou de lijst met upgrades, jij koopt een nieuwe Golf GTI MK2 en maakt hier die upgrades op. dit doe jij 20x. dan gift jij ze mij allemaal en dan betaal ik jou.
Wat kost het jou en wat krijg je:.
Nou om de auto te maken kost het maximaal 40.000 credits(of minder, als je allerlei kortingen krijgt). dus jij moet 20 x 40.000 = 800.000 sowieso hebben om die auto's te kunnen maken.
Wat betaal ik jou: ik betaal jou die 800.000 terug Plus 350.000 of een gratis auto van Sakura Tuning naar keuze.
jij zet dan de laatste golf gti voor 1.150.000 op AH en die koop ik van jou. of jij gift mij alle 20 golfjes en ik zet een Sakura auto voor 5000Cr op AH..
dit is een manier om "Snel" credits te verdienen.. het duurt als je de upgrades uit je hoofd weet maximaal 3 minuten per auto.
ik maak de tune en de paint op de auto en dan gaat hij AH op..
Eisen:
1. Je moet ongeveer level 35 zijn. zodat de auto niet meer dan 40.000 credits kost.. je mag ook wel lager zijn als je met minder winst genoegen neemt.
2. je moet de auto's voor zondag 15.00 uur klaar hebben. ben je te laat dan houd ik 50.000 van je bonus in.
iemand intresse??
stuur me een PM of reageer hieronder.. je ontvangt de upgrades-lijst via de PM..