1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2] Show Your Ride [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 19 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Op zich zijn de credits alleen maar noodzakelijk om voorraad te kopen voor een nieuwe release van een design.
    En voor de rest is het geen echt geld. Dus bezit ik eigenlijk niks.
    Ik haal het plezier uit het feit als een design project lukt en ik weer wat geleerd heb in de paintshop.

2. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Achteraf had ik de camera wat hoger moeten richten nu leidt dat bedrag wel erg af wat niet de bedoeling was.

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Wijze woorden :+

Maar anyway, ziet er heeeell vet uit. Tis dat ik op mn computerbeeldscherm xbox, anders kon ik misschien ook wel wat in elkaar flansen in al die maanden dat ik het spel heb.

Laatst bewerkt: 21 apr 2008
  4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ziet er erg vet uit man! :thumbs:
    Hoeveel gaat hij uiteindelijk kosten?

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Kan je niet van dit design nog iets erop maken limited xboxworld edition haha.
    en zonder gewoon op de AH

6. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Damn.. hij komt er goed uit te zien hoor.. maar komt hij op een 350Z??

zou niet heel erg zijn maar je verkoopt er dan wel een stuk minder.. omdat mensen niet die hele lijst van 500+ 350z's gaan doorkijken en dus een grote kans hebben die te missen.

dan verkoop je waarschinlijk alleen via het FM2 forum..

het mag wel en die tune voor Road America is erg goed enzo maar een 350Z is een auto die heel veel op AH staat en dus verkoop je minder...

ik zou hem op een Porsche maken ofzo.. lijkt veel op de 350z maar dan veel exclusiever..

maar ik vind het nogmaals een super design en ik zie wel waar je het op maakt..

7. Mb

Mb Sakura Tuning.

Leuk Bevonden:
    0
    Op een Silvia zou het wel goed staan denk ik.
    Porsche's zuigen met fantasy designs, die hebben een race look nodig imho. :)

8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    of op een Rx7:p.. design stuur ik zo... moet nog ff de laatste hand aan leggen..

ben trouwens ook begonnen aan de LE van de golf..

9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Nog niks beslist hoor. Ik maak nu als laatste alleen maar de custom logo's.
    Daarna ga ik het totale design afmaken en plakken/resizen e.d. op verschillende auto's.
    Ik zal jou in een pm wel de verschillende pics/opties op diverse auto's mailen en dan samen een definitieve beslissing maken wat de beste tune/design combinatie wordt.

Nu op 350 Z omdat dat gewoon een fijne auto is om design op te painten.
    Ik ga zeker een R34 (grote vlakken) , RX 7 etc proberen. Mijn voorkeur is een Japanse auto omdat het design Jap. style is.
    Ik vind het zelf wel een must dat de Ronin bijna in zijn geheel op de motorkap van een auto past in een redelijk formaat en glazen daken beperken paint oppervlak.

En ik zag dat die Golf van jou goed liep in de tuning market place en positieve reacties., toppie.

Laatst bewerkt: 22 apr 2008
  10. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    ja, ben nu bezig met de LE. golf is uitverkocht

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0

Wat vinden jullie?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zeer strakke foto's man! Vooral die van de LP640 en SLR zien er erg gaaf uit. :thumbs:

13. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    het lijkt niet of die LP640 in GTA zit:p.. zo ziet hij eruit.. vind de bently het mooist..

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Wow, echt super mooie foto's. De Lambo is chill :b:

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mooie foto's, maar ik krijg een photoshopperig gevoel bij die oranje-Lambo foto' op Tsukuba. Ik vind foto 4 het mooist.
    EDIT:
    Ik ben er eigenlijk best wel een beetje zeker van=(

16. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Alle foto's zijn door fotoshop gegaan, maar wat denk je wat ik veranderd heb dan :9 ?

Btw vanavond misschien nog 5 foto's.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sharpen, of iets wat er op lijkt.
    Bij die oranje lambo was het overduidelijk, bij de anderen had ik ook mn twijfels, maar durfde ik het niet te zeggen. Het is namelijk een behoorlijk zware beschuldiging. (lees verder en je snapt waarom)

Ik vind dat wanneer je foto's fotoshopt je ALTIJD moet zeggen dat je gefotoshopt hebt, ook wanneer het niet zo heel opvallend is (eigenlijk juist dan!). Sommige mensen zien het verschil niet zo snel en dan krijg je onverdiend een hele hoop 'credit' voor je foto's. Met photoshop erbij kun je van elke foto een mooie foto maken. Ik heb niets tegen photogeshopte foto's, maar zeg het er dan wel bij... :mad:

Ik denk niet dat je je van kwaad bewust was maar elders is dit zo ongeveer het ergste wat je kunt doen wanneer je foto's post. (verzwijgen dat ze bewerkt zijn) Dit is dus een goedbedoelde waarschuwing.;)

De kunst is het om mooie foto's zonder fotoshop te maken. (zoals ik en vele anderen hier)
    Zoiets bijvoorbeeld, is 100% zonder photoshop of andere beeldbewerkingsprogramma's gemaakt:

18. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    maar jou foto's zijn gewoon veel te pro haha xD

kan je een heel klein hintje geven hoe je dat flikt
    (zo nodig PM haha)

19. Boelie91

Leuk Bevonden:
    0
    Praat niet zo stoer jochie, want kom jij hier mijn fotos verpesten jongen jou fotos zijn overduidelijk gefotoshopt man kom op. Ja ik moet ze uploaden naar Forza2 waar ze in dat afschuwlijke jpg formaat komen te staan. Ik wil wel graag weten hoe jij ze dan wel zo scherp krijgt zonder fotoshop want dat namenlijk compleet onmogelijk aangezien alles in jpg word geupload. En je hebt hem dus gelijk van de site af zeker, maar daar is de resolutie veel hoger dus jij hebt ze zeker kleiner getoverd ? Yeah right!

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857

Alleen stroke omgezet met PS. Heb nog niet echt boeiende auto's waarmee ik leuke foto's kan maken. Ben aan het sparen voor een dikke bak. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina