Vandaag de Fable II Exige Espionage ontvangen. Deze maakt de collectie van gelimiteerde Exige Espionages compleet! Ik heb de foto´s uit exact dezelfde hoek proberen te maken, zodat ik een Gif kon maken achteraf.
Die laatste is de basis Espionage, de minst exclusieve. Zo ziet hij er ook in het echt uit. Een andere EVO van Loyal Ronnin
Witte achtergrond staat zoveel beter, echt strak design en de kleuren komen goed tot zijn recht op de foto's.
Mee eens. Ik ga denk ik nog een of twee foto's maken van de voorkant, als hij stil staat. Die pitmuur die voor de auto staat zag er cooler uit toen ik de foto maakte, dan nu ik het zo terug zie. Hier vast wat Ferrari foto's. Weer is het design van Loyal Ronnin Laat maar weten wat je ervan denkt, Loyal, en of je nog een bepaald soort foto erbij wilt hebben, of overnieuw gemaakt. De Ferrari was behoorlijk lastig om foto's van te maken... Poging tot realistische foto's van m'n charger:
Pure SKILL, Mazda, met hoofdletters. Mooie foto's ben dik tevreden. Ik kan ze goed gebruiken. Onwijs bedankt voor de moeite. Grafisch zit het design wat gecompiceerd/rommelig in elkaar als je de kijkafstand vergroot. Dichterbij worden de details zoals de gevulde BH duidelijker, maar dat ligt aan de vlakvulling en grootte van figuurtjes. Daar is fotografisch niets aan te doen.
maar echt, super!... loyall & mazda, jullie houden dit topic in leven!,,, ik zal over een paar dagen mijn nieuwe project hier showen
hej loyall.. super vette designs.. zijn ze te koop? en mazda.. echt super vette foto's.. vind die gif van de lotu s ook erg gaaf.
ziet er zeer gelikt uit. heb je advertentie op fm2.net ook gezien. erg gaaf.. ik ga direct ff kijken of ik er 1 kan kopen..
ik ben btw ook begonnen aan een remix van beide designs(m'n geheugen komt terug) die Subaru en Mijn paint skills door elkaar gooien..
Ja het op jouw helm gebaseerde design op de Subaru en Mustang. Gelukkig maar dat het goed komt met je geheugen. En jij had mij al jouw geheime tunes beloofd. lol. Weet jij dat nog?
nee dat niet meer. wel herrinner ik me een vage weddenschap waarmee ik 20miljoen cr van jou had gewonnen Tune van Mustang is inmiddels klaar, toen ik die auto pakte drifte hij als een gek. dus had ik maar ff gedenkt.. daar maak ik een lekkere Driftsetup van. leek alsof hij standaard al perfect drifte. maar toch maar iets bijgeschaafd. tune komt jou kant op. de Subaru Test Track tune heb ik van een andere Subaru 22b geript. maar die perfectioneer ik nu ff. maar dat moet allemaal deze week(hopelijk) gebeuren.. heb niet veel tijd. ga namelijk voor een 2e brommer kijken en ga bezig met een begrenzer in mijn eerste te bouwen. en een underseat. en ik heb deels mijn spraakvermogen terug. als ik niet nadenk over wat ik wil zeggen gaat het fout. ik moet echt donders goed nadenken voordat ik wat kan zeggen.. en kost nog veel moeite. typen gaat sneller.. alhoewel ik maar 3 vingers van mijn linkerhand kan gebruiken,.
Ja voor de Mustang had jij een drift tune in gedachten en voor de Subaru had jij een test track tune in gedachten. Nou gelukkig, komt alles terug bij je. Ben benieuwd naar jouw fusion-design.
zou dit niet gaaf zijn op de motorkap. met een paar andere decals.. net alsof het de Energie van de auto is: en dan met natuurlijk een integratie in de rest van het design