1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2] Show Your Ride [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 8 aug 2008.

  1. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Sp wordt inderdaad eentonig. Races online zijn veel en veel leuker. Op 360racing zoals Mazda hierboven zegt veel plezier altijd. Ik dacht eerst: hmm ik denk dat ze allemaal te snel zijn voor mij maar dat bleek mee te vallen. De beste zijn is wat anders, maar iedereen kan meedoen op zijn niveau. En online random joinen is vaak ook erg leuk, zit je bij te goede racers? ga je toch naar een andere lobby
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Online racen trekt mij zelf niet zo. Laatst paar keer PGR3 geprobeerd, maar dat is niet leuk meer. Sowieso bak ik er weinig meer van als je veel Forza speelt, je vliegt echt alle kanten op, daarna lagt het vaak. Lijkt me ook zo frustrerend als iedereen gaat lopen kloten.
    Burnout vond ik online wel leuk, maar dan moet je wel een leuk clubje hebben en dat is denk met alle online (race) games zo.

    G*dver de g*dver. Net in de laatste ronde eraf gebeukt door zo een kl**thommel. Rij je al rustig, om er op een punt ruim langs te kunnen, weet die hond me er nog af te beuken. Flinke damage, auto gelukkig nog wel over de finish weten te krijgen in 1ste positie. Daar kan ik zo pisnijdig om worden.
    Naast de grafische bugs moet de AI ook echt flink verbeterd worden in Forza 3, want dit is af en toe gewoon erg frustrerend en tergend irritant.
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    't Valt me op dat ze alleen in de R klasses agressief rijden. Veel beter AI ben ik nog niet tegen gekomen in een racegame. Hier wijken ze tenminste om botsingen te voorkomen (afgezien van die R races).
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Appels en peren...

    Valt best mee vind ik, heel erg mee zelfs.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, wellicht dat Forza 2 online wel leuk is, maar paar races in PGR3 laatst konden me niet erg warm maken.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Forza 2 scheur ik eigenlijk nog puur om de nordschleife,die track blijft gewoon rocken hoevaak je h'm ook speelt.
    Meestal race ik ook met standaard settings met de Exotics,zoals die Koeningzzzzzzeg -zoals Topgear h'm noemt- en echt op tijden.

    En daarnaast schakel ik zelf,doe ik al vanaf de PSX tijdperk en ik raad het iedereen aan dat eens te doen.
    Toegegeven je bent lang bezig te beoefenen,maar als je het eenmaal beheerst wil je niet anders meer.
    Je kunt dan veel meer uit je wagen pompen en bochten door,en daarnaast is het uitdagend omdat je schade krijgt als je teveel toeren draait of te vroeg terug schakelt.

    Dan nog over de simulatie,nu hou ik ook heel erg van arcade racers maar alleen is het daar vaak vanzelfsprekend als je wint met de snelste bak omdat er geen risico's zijn.
    De setting van Pro street vond ik dan weer helemaal super,alleen de game zit wat onhandig inelkaar en de begin tracks nogal wat plat aangezien je er lang over doet voordat je echt los mag met vette bakken en evenementen.

    PGR heeft goede gameplay maar voor mij als race rot te makkelijk,Need for speed is leuk voor de vette achtervolgingen en sensatie.
    Forza is voor de echte autoliefhebber,en die het niet deert om herhalend op tracks te racen.
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat foto's van de laatste tijd:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2008
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die 2de is erg mooi, altijd leuk om je foto's te bekijken :D
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^
    Danku :) Ik heb zojuist alleen de volgorde van de foto's een beetje veranderd, en er nog een paar bijgezet. Is't nog steeds de 2e??
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nu de 3e, al zijn ze van die BMW allemaal prachtig. Andere ook hoor, maar die 3 zijn toch wel het mooiste ;)
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Grrr. Weer een DDE tijdens een endurance race. :mad:
    Had gehoopt nog even de race af te kunnen maken en laatste 2 auto's te kunnen kopen, maar nee, 360 vind het weer eens fijn om een DDE te geven.
    Zo irritant, zelfs als disc nog krasvrij is krijg je een DDE, en het zijn vaak dezelfde games waarbij je herhaaldelijk een DDE krijgt.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Wow, wie heeft die Alpine Evo X gereleased? Het is altijd zo jammer dat je actief Forza moet spelen wil je alle releases meepikken.

    Ehm, je bedoeld Koenigsegeeggegegegeggegeg? :p
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    [SW2] Hayabusa Spec-B En raad eens wie de LE (waarde ongeveer 100.000.000) krijgt, omdat hij een fotowedstrijd gewonnen heeft met de Alpine EVO X!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn die is wel dik hoor. :eek:

    Ligt het eigenlijk aan mij, of zijn die Evo's alleen vet met achter spoiler?
    Als ze een achterspoiler hebben (en rally/race style bestickering), vind ik ze gruwelijk, maar zo kaal zonder spoiler vind ik ze helemaal niet meer zo bijzonder of stoer.
    Loop elke dag op werk langs een dealer, waar een Evo X voor de deur staat, maar zo kaal en zonder spoiler op de kofferbak vind ik hem helemaal niet zo vet.

    Vanavond hired driver nog een uur laten racen en dan heb ik genoeg credits voor laatste auto. Dan nog even paar auto's in Action House verkopen en ik heb de 970GS bereikt.

    Best bizar, want bij PGR3 had ik geen zin om career opnieuw te doen om Rank 1 voor 80 GS te halen, terwijl ik weet niet hoeveel uur meer in Forza 2 hebben zitten, voor minder waardevolle achievements. :)
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Best grappig dat er een marktwaarde bestaat voor digitale auto's :). Maar als iemand wil kan hij m gewoon namaken en is hij niet meer zo 'limited'. Het is niet dat er rechten op liggen.....
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Knappe jongen die zoiets kan namaken. En niemand wil zoveel geld betalen voor een neppe. Er wordt alleen (veel) geld geboden op auto's die door mensen op de AH gezet zijn waarvan je weet dat ze de 'echte' verkopen of kunnen verkopen.
     
  17. Boelie91

    Boelie91 FastFasterFastest

    Berichten:
    637
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarde 100.000.000 omg het is maar een spel hoor.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Duh. Ik bedoel toch ook niet euro's. Zeg alleen dat er mensen 100.000.000 voor betaald hebben, dat is alles. Ik ga hem ook niet verkopen :). Probeer alleen duidelijk te maken dat de auto kennelijk redelijk gewild is.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2008
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Mooie pics Mazda.
    Zelf geen zin meer in Forza. Wacht op RacePro van Atari.
    Ik denk dat binnenkort de demo uitkomt voor X360.
    Hoop dat het niet tegenvalt.
    Ik hoop een mix tussen Forza en Grid. bZal toch wel meer sim zijn.
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Een mix tussen Forza en Grid? Grid is zwaar arcade en Forza is in vergelijking met Race Pro ook zwaar arcade :+ Ga dus maar uit van een mix tussen real life en Forza ;)
     

Deel Deze Pagina