Ik ga de eerste 3 weken sowieso geen paints verkopen, want dan is de balans in het singleplayer gedeelte volkomen zoek. Ik wil echt dat ik moet sparen voor die auto, en niet dat ik er makkelijk 7 kan kopen.
ik wil best verder gaan met sakura. maar eerst maar een goed begin maken met de single player(level 30-40) dus 2 daagjes hardcore dan richt ik me daar wel op..
Ik heb vanmiddag een paar foto's gemaakt. Ik had meer foto's gemaakt een stuk of 8. Maar als ik naar forzamotorsport.net ga en daar me foto's bekijk zie ik er maar 5. Dus plaats ik deze maar.
Ben zelf pas begonnen aan Forza 2 Heb gister deze auto gewonnen, meteen wat geupgrade en een mooi kleurtje gegeven. Nu nog ff sparen voor mooiere velgen en betere tires. Merk echt dat hij te weinig traction heeft bij de bochten. Shelby GT 500 (gone in 60 seconds)
Komt omdat je enkel de 5 laatste foto's die je hebt upgeload kan zien en gebruiken. Dus als je 10 foto's maakt, kan je enkel de eerste 5 uploaden, die dan opslaan op je pc en dan uploaden via een imageserver en dan de volgende 5 uploaden naar Forza 2 en dan de vorige stappen herhalen.
@ MaxxRaptor, de eerste 2 zien er goed uit vind ik. Al is de 2e wel wat aan de donkere kant. 3e en 4e vind ik niet echt mooi, mede omdat ze te donker zijn. Bij de 3e foto zie je ook van die blauwe velgen en dit ziet er ook niet echt mooi uit. Tipje: Probeer eens te uploaden bij flickr.com, die website resized de foto's erg goed.
Bedankt beiden, ja ik vind ze zelf ook wat te donker geworden en die 3de is iets teveel kleurgebruik. De 2de vind ik wel weer iets aparts hebben, en ik zal je tip in me opnemen.
nog even mn laatste paints voor Forza 3 uitomt deze samen met twee anderen gedaan tot ziens in Forza 3