Bedankt!! lol. Ff een paar uurtjes ontspannen met Forza2, lekker. Of ff raggen met GRID. Ik wacht met spanning op ATARI/SimBin Racepro. Release begin 2009.
Boodschappen doen, wassen & strijken, koken, gezellig thuis doen en motorsTV/eurosport kijken. O ja, en werken natuurlijk
Gebruiken jullie photoshop om die foto's er zo mooi uit te laten zien of gewoon uit het effecten menu ? Ik probeer om ze ook zo te krijgen als Mazda6 MPS ( niet de design's ) maar de effecten van de foto's. Alleen lukt het niet
Nee, geen Photoshop. Ook Mazda gebruikt geen photoshop! Wel helpt het om te verkleinen naar 500x... Of anders uploaden naar Flickr (account aanmaken). En verder gewoon veel oefenen, de eerste foto's van Mazda waar ook niet gelijk de allermooiste (alhoewel.. ). BTW: het is gelukt! Ik heb de lelijkste bak uit Forza 2 met succes (IMO) gepaint. Resultaat: Graag wat kritiek.
Uiteindelijke resultaat..: Wordt verkocht als A850, heeft een paar top 40 tijden. Denk dat dit de beste Renault 5 wordt ooit!
1Ding stoort mij op die renault en dat is de HKS plaat vanachter vind ik misstaan erop srr . Voor de rest super ding
Thanks! Ja, ik weet het. Maar probeer voor de gein eens een vinyl group te loaden op de achterkant van de Renault 5! Dat is super glitched. Alles gaat helemaal vervormen, wat het dus onmogelijk maakt. Ik kan dus helemaal geen vinyls achterop zetten.. Dit is dus een standaard manufacterer vinyl.. En hij is binnenkort te koop, nog bezig met de tune.
Had even een vraag voor jullie. Kan iemand voor mij de Ferrari 599 GTB Fiorano Stallone Mansory kunnen maken? Dit is zeg maar de speciale versie van de Ferrari 599, foto's: Ook wil ik de auto getuned hebben, als een wagen die snel de bochten door kan en er lekker in blijft hangen, handeling gaat dus voor. Het is de bedoeling dat ik ermee op King Cobra en dergelijke ga rijden. Ik heb zelf de auto al in mijn garage staan met de upgrades, dus die zal ik je wel giften, mits je ermee akkoord gaat natuurlijk. Ik wil wel de ramen 'licht rood' geblindeerd hebben. Hoor het wel.
JawBreaker De custom decal/sticker als stand alone: Geinspireerd op een Balinees traditioneel masker en Japanse traditional tatoos en die afschuwelijk zure snoepjes: "Jawbreakers".
Hier is mijn tweede creatie voor dit topic, het was fftjes sparen maar dan heb ik m toch lekker gekocht (de lambo dan zonder design): Lamborghini Murcielago Versace edition Het is mijn 2de creatie,, hij is nog niet zo mooi als de andere autows op dit topic maja...
@Tyrant Voor die r5 als oplossing voor die HKS een elf nummer plaat maken . Volgens mij veel toepasselijker de standaard modellen zaten ook al vol met die troep geplakt toen:{ En omfg dat is nu is een leuke ferrari zit die in Forza2
Dat is het nu juist, dat Elf ding is geen standaard logo en bestaat uit allemaal vormpjes, vierkantjes en rondjes. Op de een of andere manier kan dat niet op de achterkant van de 5 turbo. Maar ik heb het inmiddels schitterend veranderd: En bijna af!!!:
Wat snelle foto's van m'n nieuwste aanwinst: Little Vixen's Lotus Exige Espionage! Echt een heel mooie auto is het. VEtte auto's, Tyrant. Allebei. Ik wou dat ik dat kon.