1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forza 2] Show Your Ride!

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 7 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Als je een auction start kies je de auto, prijs, buy-out, looptijd, gefeatured of niet, en of de paintjob gelocked moet worden :)

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Jongens wat een prachtige wagens.. ik weet nog bij deel 1 dat je uren bezig was is het painten ver eenvoudigd of zo! ;)

bijna aan mijn 2000 bericht toe!!

3. lupaie

lupaie youtube.com/lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    Hierbij mijn laatste nieuwe design

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    voor hoeveel zal ik die south park auto kunnen verkopen denken jullie?

5. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd een laag bod zetten ( 5 of 10 duizend ) geen buy-out featuren en de tijd op 2 uur zetten

6. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je hem verkopen aan de hoogste bieder?

7. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    jip....maar je kunt ook je hele auction annuleren. Kijk gewoon even wat de prijs van de auto op de markt is. Kijk dan ook even naar vergelijkbare skins(niet qua thema maar qua werk)...en ga er dan iets boven zitten met je prijs. Mocht je hem niet verkopen kun je m altijd nog tegen een lager bod aanbieden. Zet de tijd ook niet te lang. Zet hem bv. smiddags in de auction en laat hem rond 20.00 uur aflopen...mocht ie niet verkocht zijn biedt je m iets goedkoper aan om 20.00 uur en laat je m weer om 23.00 aflopen...

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139

ik hou niet van ingewikkeld:+ Erg simpel dit.

9. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste ontwerp:

rs4

ook ik hou niet zo van ingewikkeld O-)

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ lupaie, die leeuw ziet er gaaf uit man!

11. lupaie

Leuk Bevonden:
    0
    thnx man!

12. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    die zit er wel al standaard in he ;) , maar ondanks dat ziet de wagen er leuk uit!

13. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ziet er netjes uit... Mijn autos zijn verdwenen ik probeerde ze naar een maat te sturen dat mislukte... dus hij heeft ze niet meer maar ik heb ze ook niet meer :confused:..... dan maar racen met de standaard wagens...ook leuk

14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand enig idee wat er mis kan zijn als je geen foto's kan uploaden maar wel online kunt spelen.

Heb er nu al 2 weken last van dat ik geen foto's kan uploaden, wie o wie red me :)

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    soms krijg ik ook z'n bericht, maar als ik dan een nieuwe foto maak dan kan ik meestal weer wel uploaden beetje vaag.

16. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook last van en ik heb al 30 nieuwe fotos gemaakt en geupload en hij doet het nog steeds niet, kan wel gewoon liven maar in het auction house kom ik ook niet.:confused: maarja ik heb ermee leren leven. O-) Iemand zei dat het aan mijn router lag ofzo... ma ik heb geen idee:{

17. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens die connectie test in het xbox hoofdmenu en kijk wat er bij NAT komt te staan. Volgens mij heeft het hiermee te maken (en idd dat ligt aan je router). Als hij op OPEN staat is het goed, anders niet.

18. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oww oke en hoe verander ik dat want de vorige keer gaf die gast een site en daar moest ik een ip adres voor mn 360 aanmaken en daar stond als je dit verkeerd doet ben je je ip adres wijt en kan je niet meer op internet. Aangezien ik niet zon nerd ben met computers durfde ik die gok niet te nemen.. Of is het gewoon een kwestie om even je firewall uit te zetten.

19. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snapte er ook geen reet van, maar uiteindelijk is het pas goed gekomen toen we een nieuwe computer kregen. Ik denk dat die site deze is: klik.

Verder dan dit kan ik je ook niet helpen want ik heb er ook geen verstand van.

20. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA idd dat was de site..... Ik snap er ook niks van maja ik heb de hoop ook al opgegeven dat het ooit goed komt.O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina