1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza 3 Baantijden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnn, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Week van 13 Juni


    Circuit: Silverstone National Circuit

    Auto: Renault Twingo RS, voorwaarden: De auto mag niet opgevoerd zijn. Enkel en alleen andere velgen en verlaging is toegestaan, auto moet voor de rest compleet stock zijn.

    [​IMG]





    De bedoeling is dat je met deze auto en op dit circuit onder deze voorwaarden een voor jezelf zo snel mogelijke tijd neerzet, post deze tijd hier en ik voeg hem toe aan het lijstje. Volgende week een ander circuit en een andere auto. Je mag ook je strategie vermelden hoe je aan die snelle tijd gekomen bent op dat circuit, kunnen we nog iets van leren ;)

    Succes!


    Silverstone Twingo RS Rondetijden:

    Martijnn:1:10.743
    Flavourlicious: 1:09:807
    ColdzeroNL:1.09.411
    Geertbargeman: 1.09.279
    Jeffrey1k: 1:08:142
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is dit een DLC auto? Zo niet probeer ik ook wel ff wat strakjes/morgen/ooit


    Edit:

    13 rondjes gereden, snelste tijd 1:10:666 met ROTA J.SPL velgen en race springs en dempers verlaging erop.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Best netjes, ben benieuwd naar iemand die hem nog sneller weet te rijden. Hoeveel inch zijn de ROTA J.SPL velgen?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat ligt eraan, je kunt toch zelf bepalen hoeveel inch je neemt 8)


    Plus kleine moeite om ff zelf te kijken. Ik denk niet dat mensen hier dat uit hun hoofd meten, en dan moeten ze voor jou gaan kijken...?
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat heeft dit te betekenen als ik vragen mag? Ik vraag aan hem voor hoeveel inch velgen hij heeft gekozen. Dan begrijp ik niet waarom je mij daarop moet 'aanvallen'?

    Beter dat je gewoon ontopic gaat ipv dit topic te verpesten met welles/nietes spelletjes. Als je hier niet aan mee wilt doen en niets te melden hebt dan kun je beter niet reageren.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Leuk dat je zo'n topic begint. Misschien kan je wat meer informatie geven over wat het allemaal inhoud en wat je allemaal gaat doen in de toekomst. Bijvoorbeeld: hoelang zijn de challanges er op xbw? Zie PGR2 Challange topic

    Ik heb ook jaren op xbw challanges gehouden (Forza en PGR). Maar ik denk dat deze markt hier op xbw is verzadigd. Je zult in het begin hoogstens nog 10 mensen max krijgen, en naar 3 challanges is dit dood. Probeer een beetje reclame te maken in je sig oid. Succes in ieder geval :D
     
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zal zo eens een poging wagen. Eerst de stofzuiger door mijn huis halen. kan ik alvast wennen aan het geluid van die twingo :p
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    :D

    Ik zal even uitleggen wat ik precies met deze contest bedoel. Je moet het niet zien dat je persé bovenaan de lijst moet komen te staan met de snelste tijd, mag natuurlijk wel ;)

    Het is vooral de fun om te proberen welke tijd je kunt rijden en om van elkaar te leren hoe je op dat circuit zo'n snelle tijd kunt neerzetten. Dit is gewoon voor degene die ervan houden.

    Ik heb net nog eens een paar rondjes in de Twingo gedaan over Silverstone national en ik heb nu een tijd van 1:10.743


    Ik pak de eerste bocht vanaf de finish lijn in de 4e versnelling en ik probeer de curbstones net te raken. Daarna probeer ik de links/rechts bocht zo recht mogelijk aan te snijden in zn 3. Uitrijden doe ik ook in z'n 3 waarbij ik probeer zo hard te rijden dat ik bijna de curbstones aan de linkerkant raak en dan zo snel mogelijk optrekken op het lange rechte stuk. Dan bij de bocht naar links probeer ik zo lang mogelijk rechts te rijden en de bocht zo soepel mogelijk in z'n 4 te nemen waarbij ik ongeveer een snelheid rij van 105/110 om het vloeiend te houden. De laatste bocht naar rechts in zn 3 waarbij de auto bijna altijd de grip verliest, dus laat ik hem even uitglijden tot ie weer oppakt en dan zo strak mogelijk tegen de linkercurb uit te acceleren en dan over de finishlijn weer.

    Hoe doen jullie dit circuit? Zelfde manier?
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    De PGR2 Challenge _O_ Goede "oude" tijd :D

    Ben benieuwd hoe deze challenge gaat lopen, ik zal van het weekend wel wat rondjes scheuren!
    Maar probeer inderdaad wat meer informatie te geven en evt. andere topic titel aanvragen.
    Ik vroeg me echt af wat de bedoeling van dit topic is voor ik hem opende.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik reed net 1.09.428 in mijn tweede rondje. De truc lijkt vooral te zijn om de bocht voor het tweede rechte stuk niet te hard te willen nemen. na mijn tweede rondje reed ik alleen maar tijden boven de 1.09.800
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie valt wie aan?

    Jij vraag 'hoeveel inch zijn de velgen'. Hoe moet ik dan weten dat je op ZIJN velgen doelt. Stel jij eerst eens een goede vraag voordat je met zo'n achterlijk post komt en mij een beetje gaat zitten verwijten. Mafketel.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe kan ik op jouw velgen doelen als je hiervoor nog nooit in dit topic gepost hebt? En je had het kunnen weten door de vorige post te lezen, maar goed, hoe jij hier op reageert zegt genoeg over jou als persoon. Jammer dat je over zo'n laag begripgehalte beschikt dat je dit topic moet verpesten. En daarbij hoef ik mezelf niet te laten uitschelden als mafketel door jou omdat jij zonidig je zinnetje wil doordrijven.
    Kunnen al deze posts verwijderd tussen mij en Tyrant verwijderd worden door een mod?

    Ik ben klaar met jou _0/
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Mijn velgen? Je zegt de ROTA velgen.
    Zeg dan hoe groot zijn velgen waren 8).
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Tyrant wat doe je in dit topic ga ergens anders vervelend lopen doen.

    Ontopic: Leuk dat iemand weer eens iets met FM3 organiseert! Dit motiveert mij FM3 weer eens op te pakken :thumbs:
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Net een tweede poging gedaan, kwam nu tot 1.09.411. Denk dat het nog wel 1-2 tiende sneller kan. Mijn rondje: 1e bocht naar rechts remmen tot 150 km/u (kan mss nog iets sneller) kom in het midden uit zodat ik de volgende bocht naar links recht kan nemen aanremmen voor bocht naar rechts in zijn 3, niet glijden of de curbs aanraken stuur in 1 stand houden voor de hele bocht (vloeiend nemen). Dan na het rechte stuk scherpe bocht naar links uit laten rollen in zijn 4 (deed het altijd in zijn 3 maar denk dat 4 idd sneller is martijnn). bocht naar rechts in zijn 3 zonder glijden licht druk op het gaspedaal niet te vroeg willen acceleren. lichte bocht naar rechts vloeiend insturen.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Goede tips Coldzero! Ik ga ze vandaag uitproberen, de truc is vaak om zo soepel mogelijk te rijden voor snellere tijden en natuurlijk slow in, fast out.

    Ik heb je tijd in de firstpost bewerkt.
     
  17. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Veel succes. Ik ga nog even wat races uit de eventslist doen om de laatste achievement te halen
     
  18. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb je op xboxlive toegevoegd, kunnen we binnenkort eens gaan Forza'en :b:
     
  19. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dat is goed. Ik ben niet veel online 's avonds want dan werk ik. Dat je het even weet.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je de auto's nou helemaal stock laat, is de instapdrempel een stuk lager. Ik zal straks eens zien of ik wat rondjes kan rijden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina