Waar moeten we BlueReaper nog meer van kennen (sorry, ben niet heel veel online geweest afgelopen week...):{
Niet meer nee. Zijn dat soms Bluereapers eigen designs op z'n foto's?? In dat geval mijn complimenten! ^foto mag er ook wezen EDIT: Ja dus (google is your friend). Vraagje: Is Bluereaper dezelfde man als Apex Designs, of is Bluereaper lid geworden van een 'garage' van Apex Designs die die naar zichzelf heeft vernoemd?
Oke, meende me alleen te herinneren dat er ook een user Apex Designs bestond (tijdens FM2 en FM die toen zelfstandig best mooie designs en foto's maakte.
@ Mazda6 MPS PRACHTIGE foto's! Echt ontzettend mooi! Sowieso de mooiste in dit topic tot nu toe! Kan je die tweede foto van de 458 Italia als bigshot uploaden en naar mij sturen? Dan kan je je volgende bigshot foto gewoon over de andere heen opslaan.
Weet iemand hoe je oude foto's op forzamotorsport.net kan verwijderen? Ik kan geen foto's meer uploaden naar de Store Front...
Mazda dat zijn weer hele gave foto's man, i don't know howe you do it Gadget! Maar ondanks mazda natuurlijk de Forza fotograaf blijft, wil ik zeker de anderen ook credit geven voor hun foto's, zelfs degeen die er pas mee beginnen, het is gewoon leuk te zien dat iedereen zo zijn eigen stijltje heeft. :b:
Heb je nou een Valentino Rossi "The Doctor" Sticker voorop en dan nummer 69 erop??? Verder toffe paintjob