Tips zijn welkom! Misschien wat meer afstand tussen de camera en de auto's (guldensnede etc.) Zo eens vergelijkende shots met Forza 3 proberen te maken .
De twee Shelby foto's en de onderste zijn leuk gelukt. Inderdaad zoals je al zegt wat meer ruimte pakken. Kijk bijvoorbeeld naar de VW foto's, imo zijn ze ook wat te donker en de achtergrond is verder ook niet erg spannend.
Dankje! Zie nu pas hoe donker die VW is uitgevallen.. Zou het een leuk idee zijn om een fotowedstrijd hier op het forum te doen? Voorbeeldcriterea: "Japanner tussen 89 en 95". "Detail foto" "Reflectie" "Achtervolgingsshot" etc..
Wat een geluid komt er uit die Mazda zeg . Het is misschien wel m´n favoriete FM4 auto nu. Hier twee fotootjes van vanavond: Tsukuba Fujimi Kaido
Gewoon ff een stapel kiekjes van mij, had wat toffe designs gevonden en voor de drifters onder ons vast wel een paar bekenden:
Ik kan mijn vorige post zo snel niet vinden, dus hopleijk heb ik deze nog niet eerder geplaatst. Laat het me weten als je het wat vind of niet, of als je een vezoek hebt.
Wauw. Ik heb nooit veel met decals, maar dit soort realistische race-stickers vind ik toch wel erg tof! : )