1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Forza 4] Show your ride

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 28 okt 2011.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ik wou eerst alleen maar de laatste posts van elk member in de start post doen, maar vanaf nu wordt van elk member zijn of haar designs geplaatst. In de spoiler onder je naam komt van elk design het eerste shot dat je post. Andere foto's van hetzelfde designs komen in een spoiler onder het bijbehorende design. Zorg er dus voor dat je mooiste shots boven aan je posts komen. Als je toch liever een ander design boven aan wilt hebben zeg het gerust.

Wat mij betreft mogen je auto's wel gefotografeerd zijn in een omgeving/race, maar zorg wel dat je design goed naar voren komt. Wat Tyrant zegt, de wat meer algemenere foto's horen inderdaad in het Photomode topic

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    New ride

Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Puik werk alweer Loyall, deze is mijn favo van je. Wel is me een klein nadeel opgevallen bij het painten, als je de stickers wilt plaatsen vanaf het dak bijvoorbeeld, om dat te laten overlopen naar de zijkant van het design dan zie je soms dat het niet goed pakt, van die kleine openingetjes. Niet bij alle wagens misschien, kan zijn dat het alleen bij sommige zo kan zijn.

4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Bedankt.
    Inderdaad soms zit er een ruimte/gat in de naad van dak naar zijkant.
    Ook bij deze auto toen ik zwart voor het dak gebruikte. Ik heb toen maar gezorgd dat op dit "gat" in de naad een wit vlak zit in het design. Dan valt het gat niet op.
    Ik zie trouwens nu pas dat ik de spiegels onbedoeld metalic grijs heb gelaten.

ff. of topic:
    Behalve het lenen van elkaars auto's wat is in de praktijk het voordeel of fun van een carclub in dit geval iXBW. Gaat het b.v om de clubranking. Ik heb n.l. nog geen club gevonden.

Laatst bewerkt: 2 nov 2011
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je kan elkaar makkelijk uitnodigen voor een race en Rivals mode gaat dan o.a. tegen je clubmaten.

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Eindelijk is de motorkap paint af van Yoshimitsu, nu de zijkanten dus nog maar dat duurt nog wel een tijd voordat deze af is, hier zal hij dan met meer lijf op komen te staan. :cool:

Aan de topic starter: Je kunt deze gewoon vervangen in de startpost, aangezien die wat er nu instaat eigenlijk een preview was, dus die kun je deleten en met deze foto vervangen. Alvast bedankt! :thumbs:

De paint is nog niet te koop helaas, daarvoor wil ik deze echt helemaal af krijgen.

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  8. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Very nice! _O_

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Thanks!!:)

Manga en comic consepten zijn heerlijk om te maken, de fotorealistische ontwerpen oefen ik nog wat mee, maar anime is gewoon mijn stijl. :cool:

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Aventador ride

Lekker motorgeluid.

Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een design (of noem je dat livery?) van het Nederlands kenteken voor mij? Ik ben bereid om te betalen, heb geld zat! :9

Wel graag het nummerbord zonder letters zodat ik de nummerborden zelf kan bepalen natuurlijk! :p

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Heel mooi gedaan, echt cool gestyled en wat rustiger voor het oog. Je hebt de Lambo aantrekkelijker gemaakt, vond deze juist de minste... hell of a job mate! ;)

13. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Deze week een begin gemaakt met de Tom Coronel BMW livery uit het WTCC.
    welliswaar een aantal sponsorstickers uit de SF gehaald maar toch al behoorlijk op weg.

Edit:
    Ik zag dat de clubleider van AWF (AutoWeek Forum: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?15,4776953,4776953,page=1#msg-4776953) een 2-tal designs in zn sf heeft voor NL kentekenplaten. Gamertag = racingbones

Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  14. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
  15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

Bedankt. Op de zijkanten zijn de zwarte onderkant en de luchthapper als Carbon fibre
    gepaint. CF is niet zo goed op de foto's te zien maar ziet ingame er erg lekker uit.

Laatst bewerkt: 4 nov 2011
  16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    dat ziet erg cool uit indeed, je hebt overgens PM by the way :b:

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Heb je special paint onder die carbon? Kan aan het plaatje liggen maar er zit nog verbetering in. Verder awesome paint, niet mijn stijl maar je bent ver uit de beste painter van dit forum.

18. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Zoooo gruwlijk die auto's zeg! ik kan de verleiding niet weerstaan en hem de game ook maar gehaald! :D

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Groene aventador

Groen is ook mooi.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dan ga ik voor de groene versie, en dan met een stickertje erbij van de hulk hahaa. Wel vind ik in de eerste afbeelding de 'No Fear' lettering mooier, maar dat is persoonlijk weer. :9

Deel Deze Pagina