Hierbij een paar foto's van mijn lease auto die ik heb nagemaakt en van mijn Seat Leon SC 107 TPS by Menno1988, on Flickr 107 TPS 1 by Menno1988, on Flickr Seat SC1 by Menno1988, on Flickr Seat SC by Menno1988, on Flickr
Thanks! Jep zelf gemaakt. K zag in de Storefront al wel een design staan op een Fiat Punto maar voor vw nog niets en het is volgens mij prima gelukt. Uurtje of 5 mee bezig geweest en dan is dit nog een redelijk simpel design. Het logo vereiste vooral wat creativiteit.
Leuke inspiratie en mooi gedaan! Kon ik maar lessen in een Polo GTI! Ach ja, ik begin binnenkort in een Audi A4 uit 2011, ook niks mis mee.
Heb een aantal foto's gemaakt van een paar autootjes van mezelf.... werkt My Forza niet meer!! Meer mensen dat probleem? Ik kan wel inloggen, maar niet kiezen voor my photo's etc.!
Soms ligt de server er even uit, kan voorkomen. Dan werkt Storefront enzo ook even niet. Wauw, die Anwb Polo zou ik wel willen hebben Rovaro! Unlocked? Ik wil ook wat meer designs maken, vroeger ( ) met Forza2 had ik op elke auto in mijn garage wel een ontwerp staan, maar nu op een hand te tellen.
Dat is dan wel heeeeeel vaak, want vandaag werkte My Forza nog altijd niet. Of is het bekijken van je foto's online veranderd?
Nou nou... Dan hier dan eindelijk een paar van mijn creaties! Idee is van mezelf, meeste stickers zijn gekocht. En als je wordt ingehaald of vlak achter me rijdt: En ook nog deze
Ik zal vanavond kijken hoe ik de livery en/of het logo kan giften aan je Arnaud. Ben inmiddels een beetje op de Nederlandse bedrijven logo's tour met "KPN", "Unox", "KLM" "NOC*NSF" af en inmiddels ook bezig met het Rabobank Logo
Waarom vind iedereen die front bumpers van het "huismerk" zo mooi? Het is een zwart ding wat aan twee sterke touwtjes hangt.
Niet gezegd dat ze 'm mooi vinden. Maar hij zit veelal bij de Chevy Spark gemonteerd om een snelle versie te maken vind 'm namelijk ook spuuglelijk!
Haha ok, daar heb je een punt. Maar alsnog zijn er veel mensen die 'm gewoon op de auto installeren omdat ze 'm mooi vinden.
Bedankt! Ik heb 'm gekregen! \o/ Voor die bumpers, tja. Vaak zijn er geen andere, behalve die en je moet iets he Iets snellere look met die frontlip.
De goede oude tijd voor de Nederlandse Autosport: Libertel Vodafone Dutch Touring Car Championship (DTCC) Spoiler WIP, binnenkort op m'n storefront
Goed gelukt heur. Zelf heb ik echt helemaal geen tijd voor liveries zelf aan te maken en als ik al iets wil dan koop ik het gewoon.