Ik heb de Ferrari P4 wel, voeg me maar toe. Nog iemand een mooi design?? Ik ben de volgende "standaard" designs tegengekomen: Spiderman Enzo Superman Enzo Ferrari design geel/zwart Enzo Batman Enzo Matrix Enzo Wietblad met joint Enzo Batman Bentley GT Bloemen en Konijntjes Beetle Halo2 Saleen S7 Blote dame Koenigsegg Family ??? TVR Cerbera Scarface Porsche Boxster S Verder heb ik nog een aantal designs van mezelf.
Ik ben opzoek naar de volgende auto's: 1. TVR Cerbera Speed 12 2. Enzo Ferrari 3. ME Four-Twelve Als er iemand is die bijvoorbeeld 3 Enzo Ferrari's wil verkopen, dan wil ik ze graag alle drie kopen. SPECIAL DESIGNS WIL IK OOK HEEL GRAAG! Mijn Xbox Live tag: Ninto Voeg me toe en ik ben vanmiddag en vanavond online. En derest van de week ook
Je hebt in principe maar één auto nodig. Want je kunt ze simpelweg kopiëren! Dus één Enzo lijkt me voldoende, die mag je van mij wel kopen.
Kennen jullie deze ook nog niet?? Mooi man, ik heb de driveatar-glitch al geintoduceerd en nu ook de kopieer-glitch. Maak eerst een tweede account aan en koop dan eenmalig een auto van je huidige account. Bijvoorbeeld een Enzo. Als je naar je huidige account gaat zie je dat jou Enzo er nog steeds staat en niet is verhuisd. Kortom nu kun je die Enzo van je aangemaakte account blijven kopen totdat je CR opraken natuurlijk. Daarnaast zou je de CR ook kwijt zijn via Live dus eenmaal een auto in je bezit kun je ze gewoon kopiëren.
Ik heb alle auto's al unlocked dus voeg me maar toe. Zelf ben ik enkel nog op zoek naar mooie designs. Ik zal binnenkort wel weer een lijstje hier neer dumpen van de designs die ik heb. Zijn er nu een stuk of 60 mooie.