Yep. Ik weet nog met GTA 5. De map zou qua grootte GTAA, GTA IV en GTA VC samen zijn toch? Zoiets zeiden ze. Maar zo voelde het uiteindelijk helemaal niet aan.
Wat het is, ze zeggen dat het 3x groter is maar daaronder vallen dus ook de lege offroad gebieden waar je in Horizon 1 niet op kon. Dus dan is het makkelijker dat je meer drivable area hebt, maar dat zegt nog niks over de totale omvang van de map.
Meer variatie in omgevingen vergeleken met FH iig en dat is natuurlijk al nice. Ben vooral benieuwd naar de Alpen, want ik ben daar vaak geweest. Schitterende natuur.
Ik ben niet zo op de hoogte van de technische kant, maar 30fps op 1080p, is dat zichtbaar beter dan FH 1?
https://farm6.staticflickr.com/5587/14948813265_0419a05614_h.jpg En helaas de map is klein!! Wat een teleurstelling.... Veel beloven en niks waarmaken...
Heb het in een video gezien, grootte is ongeveer als deel 1 maar dan zonder hekjes. West naar oost is ongeveer 10 miles.
Ze gaven toch aan dat het 3x zo groot zou zijn als Forza Horizon 1? Vond Horizon al vrij snel een beetje saai en eentonig worden. De setting van deel 2 spreekt me al meer aan, maar goed, dan moet het ook wel flink groter zijn.
Ze hebben het nu over 3x meer drivable area, wat betekent dat de hekjes zijn weggehaald. De map is niet groter.
Dat betekend dus ook 3 keer meer ontdekkings mogelijkheden, kleine wegen of paden om te ontdekken op zoek naar schuurtjes ik heb er zin in
Ik vind het allemaal niet zo'n ramp. Groter is lang niet altijd beter. Ik ga gewoon GTA V als voorbeeld nemen. Echt heel groot allemaal, maar de stad zelf vond ik maar klein en daar was je zo doorheen. Teveel kale vlaktes waar je eigenlijk maar weinig doet. Ik verwacht dat het gebied sowieso al interessanter is dan FH en dan ben ik al blij.