De 360 versie moet je niet aan beginnen. De 360 versie wordt van de grond af ontwikkeld door een andere developer en is in feiten een andere game die slechts visuele elementen uit de Xbox One versie bevat. De 360 versie loopt op de engine die is gebruikt voor Forza 4 en Horizon 1, de Xbox One versie loopt op de engine die is gebruikt voor Forza 5. Dingen als geavanceerde vering algoritmes en dynamische weerseffecten zitten niet in de Xbox 360 versie. Needless to say ziet het er ook gewoon minder uit op de 360 dan op de One. Er is slechts 1 screen van de Xbox 360 versie. Meer info over de 360 vs One versie: http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fh2_x360 ter vergelijking, Xbox One versie:
Heeft de game nou een 'stealth' delay gekregen? Eind van deze video zegt de ontwikkelaar it's out October 3rd.
Zoals altijd zit er vast weer een halve week tussen de US en Europa release. US is 30 september en zo te horen UK (en dus Europa) 3 oktober.
Echt vet dat moment dat het gaat regenen (9:40) en die gozer switcht naar hood view, die druppeltjes op de motorkap
Och inderdaad.....ik realiseerde me niet dat dat de Europese release was. US Store all the way inderdaad. Weer een nieuwe video. Hier zeggen ze dat de auto's er fantastisch uit zien en dat de game echt fun is. Wel vinden ze dat de omgevingen niet heel erg veel mooier en gedetailleerder zijn dan de eerste FH game......en zeker niet vergeleken met Driveclub die dan echt next gen eruit ziet. Zeggen ze.
Ik heb deze game nog helemaal niet gevolgd, maar ik zag net de launchtrailer van deze game, en dat ziet er toch wel verdomd goed uit. Ik heb vorige week Forza 5 gekocht, en die bevalt me wel, maar wat is het verschil tussen deze 2 games?
Forza 5 is iets serieuzer en legt de focus op circuit racen en Horizon 2 is iets minder serieus en is open world.
Ah, dat ligt me wel beter! Is dit wel een van de betere race games in deze soort die dan uitkomt de komende tijd?
Is gewoon de beste racegame. The Crew is ook open wereld maar grafisch vind ik het toch minder dan FH2. Wat ook anders is in FH2 t.o.v. F5 is dynamisch weer en dag/nacht cyclus.
Zijn er ook al beelden van de 360 versie? Of komt deze een heel stuk later (zoals ze ook bij Peggle 2 hebben gedaan)
Kan de demo nog nergens vinden.. Kan wel een trailer zien, maar als ik bijvoorbeeld bij 'search games' de game probeer te zoeken kan ik het spel niet eens vinden.