1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Waarschijnlijk 100 miles/ah want 100 kmu is in de demo extreem zacht, daar rij je met alle gemak continue ruimschoots boven

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    maar zit dr verder meer asfalt racen in of is het 75% grasmaaien

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Komen we gauw genoeg achter op 30 september :)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Waarom wordt er eigenlijk zo weinig geschreven over The Crew? Inmiddels heb ik door dat je daar wat meer Baja racing kunt doen en dat ze het off-road aspect wat anders aanpakken, maar tot op heden hebben we eigenlijk geen vergelijkingsmateriaal. Ik denk dat ik toch gewoon voor FH2 ga, aangezien The Crew gelijktijdig met Halo MCC uitkomt. Forza Horizon probeert niet eens een serieuze sim te zijn, dus daar mag ik de game dan ook niet op afkeuren lijkt me. Zo lang het maar leuk om te spelen is :+.

Lees overigens op wikipedia dat het in The Crew 90 minuten duurt om van de east naar west coast te rijden. Eerste filmpje wordt ik nog niet echt enthousiast van in ieder geval.

Laatst bewerkt: 22 sep 2014
  5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    The Crew is echt heel leuk, heb de beta gespeeld. Op volle snelheid, vaak tegen de 280kph doe je er ongeveer 50 minuten over en dan moet je al niet teveel fouten maken. Ga maar na hoe lang het duurt als je op rustige cruise snelheid met een muziekje op erover doet :)

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Deze ziet er alweer een stuk beter uit. Ook hier rijden ze met straat auto's zonder mods off-road zo te zien. Jammer dat ze niet gelijktijdig gereleased worden. Ik vermaak me nog prima met Diablo en Battlefield, maar begin toch altijd een beetje ongeduldig te worden als de release vlak bij is.

Vooral de map en de steden zijn immens. Ook heb je flink wat activiteiten zo te zien en wat illegale streetraces en politie chases, heb je dat in FH2 ook?

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Heb FH2 al gekocht, maar vermoed dat de Crew toch een stukje leuker gaat worden. :)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij rijdt die game alleen niet zo heel geweldig. Althans...echt niet zo fijn als FH2. De physics van de Forza games zijn gewoon geweldig en het rijden voelt echt goed aan. Het is wellicht lastig om dat te zien in een gameplay video zonder het zelf te spelen, maar toch krijg ik dat idee wanneer ik naar The Crew kijk.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    The Crew beta verraste mij juist enorm en reed best prima, maar Forza speelt wel iets lekkerder. Politie zit niet in Horizon 2 trouwens.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het rijdt dus niet zo gaar als Watch_Dogs? Man wat vind ik het rijden slecht daar zeg.

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ooh god nee, als Watch_Dogs qua voertuig besturing een 1 scoort en Horizon 2 een 10 dan krijgt The Crew een 7 of 8 ofzo.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan, dan kan het nog wel wat worden inderdaad. Eerst maar eens Horizon 2 een flinke playthrough geven. :)

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ga ook wel gewoon voor FH2 en dan de disc versie. Dan kan ik hem een maand later altijd nog verkopen/ruilen.

14. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    haha ja dat is erg he in WD. Het helpt daar wel om de cam op 1st person in car te zetten om je beleving niet afschuwelijk te maken met de voertuigen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gamersyde zal vanavond een let's play houden. Ik ga het zelf niet kijken, ik zie dat 30 september allemaal zelf wel.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Drie oktober komt de game hier uit :).

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game gepreload op mijn Xbox One staan, via de USA Marketplace gehaald. Dus 30 september kan ik gaan met die banaan. ;)

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat kost ie eigenlijk als GoD titel (in US en in EU store)?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik gok 70 euro op NL Marketplace en hij is 60 dollar op USA Marktetplace. Dat is dan de normale editie. Samen met broer heb ik de Ultimate gehaald en das dan iets van 39 euro pp.

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Dus 80 euro voor de Ultimate editie. :+

Deel Deze Pagina