Je moet de games gespeeld hebben terwijl je online bent geweest geloof ik, anders registreerd ie ze niet.
Ik heb die Day One pack gedownload, maar heb de game op een aparte XBL account staan. Klopt het dat je voor deze auto's wel gewoon betalen moet? De Forza Horizon A45 AMG kost 'gewoon' 65.000 CR namelijk, maar ik zie zowel de normale als de Forza editie staan in de catalogus. Edit: Al gevonden http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postsm183074_FH2-Cars-and-DLC-List.aspx#post_183074
Bij forza 5 waren dat ook dubbele auto's. Bijvoorbeeld een Gallardo en een Forza Motorsport Gallardo met wat upgrades er al op.
Weet iemand een betrouwbare site die Forza Horizon 2 download codes verkoopt ( maar wel dat ik gewoon op mijn eigen account kan spelen en niet via een of ander account van hun )
Zo ik heb die bug weer terug hoor dat met die controller in forza ingelooflijk hoe slecht dit allemaal is.... dit maakt mij zo enorm woest met dit spel.
Moet zeggen dat gister mijn stuur ook 2 of 3 keer uitgevallen is. Gelukkig niet in races, maar het blijft irritant.
Heb wel wat gevonden net als dat gebeurt. Ga naar dashboard en start een app op zet je controller uit en aan ga terug naar het spel. en doe hetzelfde waarschijnlijk is het dan weg!! Weet niet of dit bij iedereen werkt.
Zo ben weer bezig geweest met een paint helaas kan ik geen paints importeren vanaf Forza 5. Dus deze opnieuw gemaakt!!
Je zou haast denken dat Paul Walker achter het stuur zat in die onderste pic . Ziet er goed uit, ik blijf me ook verbazen hoe goed die photomode er uit kan zien! Edit: Ondertussen mijn 1.5 miljoen van de loyalty bonus en de gratis auto's van de Ultimate versie ook gekregen!
Zo te zien hebben ze eindelijk een photomode gemaakt waar je plaatje niet wordt verpest door een Forza logo.