1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Bedankt, gevonden!

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is het inmiddels überhaupt mogelijk om mp3 via usb af te spelen?

3. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Na de september update ja. Tijdens het gamen alleen als je de media player gesnapped houdt.

4. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Da's dan weer apart. Wie ontwerpt dat toch daar.... wil je je eigen muziek afspelen, zit je met een kleiner scherm te gamen....

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38

Echt, de foto's die je met dit spel kan maken zijn zo gruwelijk. Ik verveel me nog geen moment met dit spel _O_

Metal Mark en Edjuuuuuh vinden dit leuk.
  6. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Yep, lang lang geleden; de eerste delen. :)

7. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeft natuurlijks niks met de games te maken. Hopelijk fixen ze de media player zodat je bestanden kan afspelen zonder te snappen.

8. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    De muziek in Forza Horizon 2 is geweldig dus heb de mp3 fucntie nog niet nodig. Maar die komt nog wel. Bij de 360 was het ook een kwestie van tijd tot je er veel meer mee kon.

9. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Maar de andere kant van het verhaal, je moet het wel snappen alvorens te begrijpen. Anders snap je er straks niets van, snap je?

10. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    @Brocade 2e is nice! Photomode is idd echt tof! Mist alleen nog een 'rule of thirds' grid.

11. DannFR

DannFR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Ook maar effe aan de gang geweest met de photo mode :thumbs:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Kutzooi zeg. Ik krijg die VIP pass dus echt niet werkend he. Heb hem nu meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het haalt niets uit. Misschien Microsoft maar opbellen.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat is idd balen of even met ze chatten. Werkt erg goed. Ze hadden bij mij het spel 4x afgeschreven,... hebben ze gelijk weer hersteld.

Vanavond weer even gewoon rond gereden en niet eens een race gedaan, gewoon lekker knallen. :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Probleem is alleen dat ik de game share met broer. Dus zij kunnen denk ik zo zien dat ik de game zelf niet gekocht heb. Maar zou dit nou echt veel uitmaken?

15. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dat zou wel is het probleem kunnen zijn dan zou je even aan je broer moeten vragen of hij wel een kroontje achter zijn naam heb.

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    VIP gaat natuurlijk per Gamertag.

17. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Ik heb precies het zelfde probleem via gamesharing.
    Vreemde is wel dat DLC's met andere games wel werken. lijkt me dus dat het voor forza ook zou moeten werken.

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nu een Audi TT RS '10 in de S1 klasse en ik kan hem met geen enkele zelfgemaakte tune op de weg houden. Ik heb er een zwaardere motor in gegooid, een iets betere turbo en wat betere remmen/versnellingen. Verder de gears wat korter gezet voor acceleration en de bandendruk een beetje omhoog. Hij glijdt echter continu van links naar rechts over de baan en op het lange rechte stuk wordt ik ook nog eens voorbij gereden :/. Bij vrijwel alle andere autos werken deze upgrades, maar bij de TT (één van mijn favoriete auto's) dus niet! Heeft iemand misschien nog wat tips over tuning/afstelling? Zo'n tune downloaden vind ik maar niks, omdat je vervolgens niets meer kunt finetunen.

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    - Banden zachter (1.9 of 2 bar) maken.
    - Antirollbar zacht afstellen (ik weet niet hoe de waardes in horizon 2 zitten, maar in Forza 5 zet ik m op 10 of 15 als de auto zwabbert.)
    - Rear toe (ik weet niet wat de Nederlandse term is) op -0.5 / -1 zetten.
    - Aero helemaal op grip zetten. (en dus race splitter en spoiler kopen.)

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die roadtrips van stad naar stad heb ik nu ook wel gezien hoor.. Nog 6 championships te gaan voor de finale. Echt een bazen spel, elke keer maar weer genieten van de mooie landschappen met o.a die weerseffecten. Zit wel nog even te kijken hoe ze op de leaderboards een Ultima 435+ laten rijden, want dat ding gaat zonder finetunen van de gear ratio's 'maar' 360 ofzo. De P1 is wel een heerlijke wagen zeg!

Deel Deze Pagina