1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Thanks, de offroad race waar ik nu mee bezig ben is misschien niet helemaal de juiste baan om te gaan afstellen. Vanmiddag daar maar even mee spelen.

Inmiddels heb ik ook de finale bereikt op lvl 51. Ben benieuwd :)!

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja man. Broer heeft het kroontje wel.

Dan zou ik hem moeten hebben toch, of begrijp ik het verkeerd nu? :)

Inderdaad man. De auto's heb ik allemaal wel. Als ik kijk naar een BF4 en Titanfall, dan heb ik die DLC packs ook allemaal. Premium voor BF4 ook geloof ik.

3. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik denk dat als de VIP is geregistreerd bij een gamertag dat het niet meer bij een andere gamertags werkt. VIP zit namelijk aan de versie van de game vast (al is het ook los te koop) dus als jij 5 vrienden hebt met allemaal de normale versie en jij hebt de speciale versie (met vip) dan zou je jouw versie aan iedereen kunnen uitlenen zodat iedereen vip krijgt. En dat willen ze niet dus ik denk dat alleen de eerste persoon die de speciale versie van de game opstart de VIP krijgt en alle gamertags die volgen niet.

4. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    En dat dit het geval is denk ik wel bijna zeker! Zou ook wel enorm krom zijn. Denk niet dat de makers dat willen, Dat jij je spel shared met iemand anders prima maar die hoef dan niet gelijk een VIP pas te hebben. Dan heeft een VIP pas ook geen nut meer denk ik.

5. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn nieuwe jaguar :D

Cruisen met mijn lambo langs de boulevards :)

De omgeving blijft gewoon prachtig..

En mijn gevonden Volkswagen. Dat ding rijd voor geen meter maar voor even is het wel leuk :)

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De rewards voor de final zijn echt insane! Ging van level 51 naar 54.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is echt raar man, want een vriend van mij shared ook met iemand en beide hebben ze het kroontje wel. Ik begrijp het niet. Liever maak ik bij MS geen slapende honden wakker. Die VIP pass...is toch alleen zodat die extra auto's gratis zijn qua credits?

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    "speciale status" is dat kroontje. DLC zou in-game de eerste keer altijd gratis moeten zijn als je de DLC koopt.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dan moet dat wel goed zitten voor DLC dus. Dan maar geen kroontje en dan maar credits moeten betalen voor die auto's.

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vanavond weer even gespeeld. Gewoon een beetje doelloos rondrijden. De AI was erg vervelend in de vorm van Antraxx. :mad:

Hebbus, dat zal hem leren. ;)

Wat zijn is jullie favoriete auto en tot hoever heb je hem getuned??
    Hier nog een foto van mijn favoriete auto t/m S1.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Welke instellingen gebruiken jullie om het realistisch te houden? ABS laat ik meestal aan staan en de overige hulpmiddelen zet ik op simulatie/off. Maar helaas, dit wil niet echt vlotten in mijn Toyota Supra :+

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik zet alle asists uit, je voelt vaak hoe hard je kunt remmen zonder te slippen.

Verder de audioinstellingen, ik zet de SFX meestal op 10, de auto zelf op 6 of 7 en het bandengeluid op 10. Het is namelijk niet al te realistisch dat je motorgeluid overal bovenuit komt. Geldt niet voor alle auto's - dat terzijde -

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zal het eens proberen, thanks! En Traction Control en Stability Control ook allemaal uit neem ik aan? Verder heb je nog de keuze uit moeilijkheid van tegenstanders/drivatars. Voor een goed doorgewinterde Forza speler moet dit op High-moeilijkheid goed te doen zijn lijkt me?

Zoals gezegd, ben gisteren begonnen met enkel ABS aan en de rest op simulatie/off/high, maar kon maar met moeite in de top 3 meerijden. In Forza 5 ging me dit toch iets beter af, wellicht dat de setting van dit spel en de 30 frames/seconde hier mee te maken heeft...

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb rewind uit en damage aan sowieso. Verder AI op pro (wel pittig), ABS aan, TC en stability off en gewoon automatisch schakelen. Tot en met de S1 klasse kan ik dan vaak wel op het podium komen na 2-3 pogingen.

Zijn er overigens nog oudere racesturen die ook op de Xbox One werken? Een nieuw stuurtje voor €400 is me veel en veel te duur, op Marktplaats wordt echter nog de wereld aangeboden. Ik meende ergens gelezen te hebben dat je elke console generatie een nieuwe moest kopen?

Laatst bewerkt: 8 okt 2014
  15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Tot nu toe alleen de Thrustmaster tx 458. Voor een euro of 300 heb je die. Niet goedkoop. Maar hij doet het erg goed (ik heb hem zelf). Er schijnen wel goedkopere stuurtjes onderweg te zijn, van 60 tot 100 eurie.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Er is een apart stuurtjes topic die ik maar eens in de gaten ga houden. Ben wel benieuwd naar zo'n CronusMAX.

Laatst bewerkt: 9 okt 2014
  17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Leaderboard waggie :p Ik kan er alleen niks mee worden :+

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben die offroad races inmiddels ook al helemaal zat.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Die was ik al snel zat, ze hebben er net iets teveel nadruk opgelegd. Ik heb gisteren ook de finale gewonnen, lekker veel credits en exp! Ben gelijk maar opzoek gegaan naar alle bonus boards (met behulp van een kaart :+). Het was best nog even zoeken, maar ik heb ze allemaal! Gratis fast travel ftw!

Ik ben overigens nog lang niet klaar met de game, nu maar eens kijken naar het online gedeelte. Ook eens een paar auto's selecteren die fijn rijden. Gisteren de Koenigsegg Agera gekocht met een tune erop (voor het zoeken van de bordjes), maar ik kan wel stellen dat die auto niet voor offroad racen gemaakt is :+ (joh!)

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Told you so van die offroad crap. :+

Deel Deze Pagina