Heb je al die op het vliegveld waarvoor je moet springen? Anders even bij langs lopen, je kan op je map zien welke je al hebt.
Ik heb het probleem dat bij mij de stone cold skiller achievement niet wil unlocken, zijn er nog mensen met dit probleem ? deze blijft maar op 98 % staan terwijl ik wel degelijk het max aantal skil points heb.
Vandaag de game toch gehaald. Had een berg vvv bonnen gekregen wegens afscheid van werkgevr. Samen met Super Mario World 3D voor de WiiU
Speel de afgelopen weken ook alleen nog maar Battlefield. Horizon is wel een leuke ervaring van 30~ uur. Sim games zoals Forza en Project Cars lijken me op de langere termijn toch beter voor de replay value.
Weer een beetje zitten spelen met de photo-mode: Heerlijke auto: En deze: Verveel me tot nu toe totaal niet met dit spel!
Hebben andere ook de afgelopen dagen problemen gehad met online? Ik kan namelijk maar geen match vinden...
Kon deze game niet laten liggen. Heb me er al goed mee kunnen vermaken. Toch weer een beetje dat TDU gevoel, maar dan op de X1.
Het blijft ook gewoon een geniaal spel. Ik rij gister een road trip in single player. Word ik opeens constant klemgereden door alleen maar supercars/hypercars, maar even een fotootje van gemaakt Ik ben diegene in de Ford Raptor (Waarom dat logo opeens rechtsbovenin staat snap ik overigens ook niet)
Het spel ziet er wel echt magistraal uit. Ik moet soms wat wennen aan de omgevingen, maar af en toe is het echt genieten. Het is heerlijk om een dikke bak te pakken en langs de kust te toeren. Wel verschrikkelijk vind ik die offroad races, ik moest met mijn Lambo door de struikjes heen sturen. Die first-person cam is dan ook waardeloos.
Nieuwe DLC: Racing around storm island http://www.ign.com/articles/2014/12/15/forza-horizon-2-extreme-racing-around-storm-island
Jaaaaa joepie nog meer offroad gezeik, zet de lamborghini's en ferrari's maar klaar jongens! ECHT ik ben zó klaar met deze bullshit dat alles maar ruig en offroad moet zijn. Beter maken ze een grote mooie spelwereld erbij i.p.v. deze shit of een Monaco in de game ofzo.