Wist niet dat ie standalone was, dus ook maar even voor de 360 aangezet. Gaat alleen, zoals gewoonlijk, weer f*cking traag. MS moet echt eens wat aan die servers gaan doen. Anno nu wil je geen paar uur wachten voordat je een paar GB binnen hebt.
Ik kan FH2 niet meer opstarten op mijn Xbox One. Ik krijg ongeveer de volgende foutmelding "FH2 took to long to start". Heb alles al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (digitale aankoop) maar hij doet het nog steeds niet. Raaaaarrrr.
Die showcase races lijken wel scripted. Ik lig altijd 2 seconden achter, en bij de laatste ben ik altijd miraculeus 2 seconden sneller.
"To celebrate the April 3 theatrical launch of “Furious 7,” the expansion will be available at no charge for a limited two-week period. Players can download the expansion on Xbox One or Xbox 360 (at no charge!) from March 27 through April 10; after this, the expansion will cost $10. Players who downloaded it during the initial two-week window can continue to play without restriction." Is verder een standalone. Dis je hebt Horizon 2 niet nodig.
Mja, nogal. Net nog een paar keer gedaan, tot ik eindelijk wel een keer plots voor de chopper over de finish ging. Die showcase events daarom nooit leuk gevonden.
Ja, heb ik ook altijd. Elke keer lijkt het spannend, maar win altijd. Sent from my iPad using Tapatalk
Vond die DLC tegenvallen. Erg makkelijk allemaal en binnen 2 uur al bijna 100% uitgespeeld. Maargoed, toch weer wat leuke foto's gemaakt : Spoiler En dit had ik ook nog in de normale forza horizon 2 (Vond het wel toepasselijk) Spoiler
Je kunt deze GRATIS dlc eigenlijk niet slecht vinden. Het is gewoon een leuke reclamestunt, beetje promotie voor de nieuwe film, beetje promotie voor Turn10/Forza. Zelfs voor de 10 dollar die het straks moet gaan kosten is het nog een leuke game. De manier van spelen vind ik in ieder geval vele malen leuke dan dat irritante finish 180 championships/festival gebeuren in Forza Horizon 2. Als ze de races op zo'n manier als de F&F Horizon hadden gedaan was het naar mijn mening vele malen beter geweest.
Vond het ook helemaal niet slecht. Had alleen meer gameplay verwacht. Want een DLC waarbij je na 2 uur het ongeveer helemaal hebt uitgespeeld is ook niet echt veel...