1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Forza Horizon 2

Discussie in 'Games' gestart door McSparkle, 3 jun 2014.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Sorry voor de dubbelpost, maar was inderdaad een eitje. Nu ook 1000/10000!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game sinds lange tijd weer gespeeld en moet zeggen dat het toch echt wel een fijn gamepje blijft. Ik heb die Fast and Furious even gespeeld, maar ik ga toch eerst FH2 uitspelen en dan pas daar eens mee verder. Is het trouwens mogelijk om in FH2 ook nitro's op je auto's te installeren? Ik vond dat erg leuk gedaan in F&F.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Nitro hebben ze extra toegevoegd in F&F.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ah ok dan. Tja logisch eigenlijk aangezien dat echt uit de films komt ook.

6. Froggle

Froggle Play, or be played.

Leuk Bevonden:
    47
    Kwam erachter dat ik ook Twitch streams kon laten archiveren en exporteren naar YouTube.

Hierbij dan een uurtje cruisen met wat vrienden in verschillende type auto's. :)

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Vandaag was de stream een uurtje langer. Oa. gereden met een Jaguar F-type, Range Rover, Jeep Wrangler, Koenigssegg Agera, Ferrari 458, Nissan Skyline..

Wie ook eens zin heeft om mee te cruisen (meestal tussen 19:30-22:30), join gewoon effe de party. :thumbs:

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Toffe video's man. Cool hoe jij door die bochten gaat, niet zoals ik, die gewoon full speed door de bochten gaat of afremt. Hoe doe je dat driften? Door te remmen met LT of door A een beetje te tappen?

9. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Afhankelijk van de auto of ik normaal rem of een handrem gebruik. Zolang je alle assist uit zet en vlot tegenstuurt kun je altijd wel met een (e-)drift door de bocht knallen. :)

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar houd je de knop dan ingedrukt of is het meer een beetje tappen? :)

11. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    0,5-1 sec indrukken. Die auto glijd vanzelf als je een dot gas geeft. :D

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice, thanks!

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kak! Helemaal de dlc van ff vergeten. Nu moet je idd 9,99 betalen. Hobo's......

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik snap soms helemaal niets van die speed challenge Bucket Lists. Ik doe nu de tweede Bucket List...deze:

Het target is 105 KM/H , dat betekent dat ik toch sneller dan dat over de finish moet? Dat doe ik dus en toch staat er dat ik 4KM te sloom ben...moeilijk irritant.

Race to the speed zone and smash the speed target. Ik ga 110KM/H langs die zone...en toch faal ik. Waar ligt dit aan?

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Is het niet dat je over dat hele stuk gemiddeld 105 moet rijden?

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh boy, dat zou niet best zijn dan, want er zitten hier een paar gekke bochten in en dan kan ik die snelheid echt niet houden. Maar het kan dat ze willen dat je overal 105 rijdt en dan alleen bij de bochten niet.

17. Froggle

Leuk Bevonden:
    47
    Kwestie van goed insturen waardoor je niet teveel hoeft af te remmen maar juist in de bocht die vaart kan houden. Was in de 3e bucketlist laatst bezig met de BMW M4 die ook deze route kent. Was er een kwartiertje mee bezig.

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gemiddeld betekend niet dat je overal 105 moet knallen. Als je in de bochten afremt moet je ergens anders snelheid vinden om te compenseren.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha nah ik keek zelf niet goed. Op een gegeven moment staat er met witte letters speed zone en je moet er voor zorgen dat die op de juist km/h blijft staan wanneer je finisht.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu die 1998 Toyota Supra Fast & Furious Edition en ik probeer de auto van S1 900 naar S2 998 te upraden. Dit kan, maar daarna is er niet meer te rijden met de auto. How come?

Ideaal die video record optie van twee consoles nu zeg, aangezien het best lastig is om uit te leggen. Maar zodra ik voluit het gaspedaal indruk is er met elke andere auto niets aan de hand....maar deze doet weird, met als gevolg dat hij automatisch weg stuurt en alles misgaat. Dit rijdt totaal niet. Welk onderdeel moet ik installen/weghalen zodat deze gewoon normaal raced?

http://xboxclips.com/MosquitoSmasher/8fe01039-4f52-4ca7-a453-cc12f132176d

Deel Deze Pagina