Ik hoop het wel. Vind het Horizon concept zoals het nu is prima. Uitgebreider en meer mogelijkheden is natuurlijk altijd prima.
Zijn wel veel Forza Motorsport beelden ipv Horizon, en dat met die titel dus. Ik weet dat ze elk jaar afwisselen, vandaar dat ik die titel verwarrend vind.
of the next chapter in the critically-acclaimed Forza racing series. zo noemen ze het,.... ik had horizon 3 verwacht,.... maar zou nu ook een spin-off kunnen worden...
Zowel Horizon 2 als Forza 6 hadden potentie om meer te zijn dan het was. Ik kan me voorstellen dat ze een 3e developer hebben gevonden en de cycle naar 3 games brengen om zo elke game 3 jaar development geven instead of 2 wat ze zeker nodig hebben imo. Misschien dan een Forza Motorsport, Forza Horizon en een nog meer arcade georienteerde Project Gotham achtige game?
Ik zat de deals te bekijken Ultimate Game Sale en zag deze voorbij komen https://store.xbox.com/en-GB/Xbox-O...685-4001-8167-6dee21569598#gameDetailsSection Zijn dat alle F&F DLC's in één? Want ik vond het nou niet echt duidelijk.
Zo, ik kick dit topic eens omhoog. Speel met groot plezier FM6 en nu FH2. Ben aardig op weg met de single player, als ik de melding krijg dat Online Road Trip beschikbaar is. Ik speel dat nu, terwijl ik geen Gold Membership heb. Gaat er iets mis, heb ik geluk of moet ik hier wegwezen en FH3 aanschaffen? ;-)
Wauw. Morning, dank daarvoor! Heerlijke game overigens, gemoedelijke sfeer. Ik ben fan. Minder 'dude'-achtig dan deel één.