Wat ik wel tof zou vinden is dat het langer duurt voordat je megabakken kunt kopen. In Horizon kon ik al zeer gauw een hele dikke Porsche halen, waardoor het idee dat je er echt voor moet werken wat weg was.
Tja elke game is het andersom. Sommigen willen het echt verdienen en er zijn ook altijd mensen die het juist snel willen hebben.
Zo gaat het met elke keuze in een game. Je kiest als developer voor keuze-a, een paar duizend mensen klagen, wat in feite een fractie is van alle gamers, maar de mensen die keuze-a goed vinden laten zich niet horen natuurlijk. Als reactie kiest de developer voor de volgende game voor keuze-b maar dan klagen nog veel meer mensen dat keuze-a beter was, waarom veranderen zeggen ze. De dev weet het ook niet meer omdat ze juist zoveel geklaag over keuze-a kregen. Je hoort alleen de klagers, als een dev ook hoort hoeveel mensen een keuze juist goed vinden zou de ontwikkeling een stuk makkelijker zijn.
Haha ja dat snap ik wel Maar kan uit de andere donkere afbeelding niet echt een supra halen dis vandaar *)
Grrr, wachten is zo .... Heb behoorlijk veel zin in deze game, ook al lijkt het off-road aspect me minder. Vond 1 erg vermakelijk, mede vanwege de sublieme soundtrack. Gaat met 2 ook ongetwijfeld goed komen. Genoeg leuke bakken om in te scheuren, meer variatie in omgeving / wegen. Kom maar op.
Wow die Alfa TZ2 ziet er heel goed uit! Verschrikkelijk mooie wagen. Verder een goede line-up qua auto's. Ook mooie klassiekers.