1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Vond dat eigenlijk het leukste van de demo.

    [​IMG]
    [​IMG]
    Game is wat mij betreft nét iets te arcade. Er hoeft echt net te weinig geremd te worden. Twijfelde om hem te halen, maar gaat 'm toch niet worden ben ik bang. Jammer, want qua graphics en geluid is deze game echt puur genot.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Toch doe ik het in de Forza Horizon serie regelmatig. Zeker met de nieuwe drone-mode is het tof!
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In de demo heb ik er al 50 gemaakt lol.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824



    Reviews komen nu binnen. Zal zo wat updaten.

    Dualshockers 9.5/10
    Press start 10/10
    Gamespot 9.0
    Polygon 8.5/10
    SA Gamer - 9.4/10
    IGN- 9.5/10
    9/10 Gadgets 360
    New Game Network: 86/100
    Gamepro.de 92/100
    Gamersglobal.de 9/10
    Destructoid - 9.0/10
    Shacknews - 9.0/10
    PCgames.de - 90/100
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik ga hem toch kopen!

    vond de demo best wel "Oke" rijden met het stuur en FFB op 100%. tuurlijk is het arcade, maar als ik met 1 standaard auto mijzelf al meer dan een uur kan vermaken, dan betekend dat vast iets goeds voor de echte game.

    Het customizen/tunen is toch wat ik het liefste doe, dat hele spectaculaire racen tegen helikopters etc hoeft van mij niet zo..
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geupdate met wat reviews.
     
    Kimi NL en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    beste najaar met Gears. Fukk dat gehuil om vernieuwing.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Van alle geschreven reviews, is die van Destructoid verreweg de leukste om te lezen..

    Nu moet ik alleen nog beslissen of ik de Deluxe of de Ultimate edition koop... (Early Access heb ik niets aan dit weekend, maar wil wel VIP) Carpass weet ik niet of ik dat wil...
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Metacritic van 9.0 voor een race game. Heel knap.
    Allemaal negens, tienen en wat 8.5. Komt er een met een 4.0. lol.

     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2016
    AnubisNefer en McSparkle vinden dit leuk.
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Sodeju wat een reviews _O_

    @Hybrid Lekkere post!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kunnen lange posts voortaan niet verplicht in een spoiler oid worden gezet. Scroll me een RSI arm elke keer.

    Maar goed, wel dikke cijfers zeg. Had wel aardige cijfers verwacht, maar niet zo hoog.

    Wil hem ook hebben (net als Gears 4), maar heb nog zo veel games om te spelen, speel te weinig en wil geld sparen... Wordt proberen in te houden tot ie nog wat verder in prijs gezakt is (en m'n backlog gekrompen is).
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dacht dat ik dat gedaan had. My bad.
     
    [2k] vindt dit leuk.
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wegotthiscoverd geeft 3,5 ster ipv de aangegeven 3.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Scrollwheel indrukken, muis naar beneden en je bent er zo doorheen.
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Die persoon die 2/5 sterren geeft, heeft wel een beetje gelijk.

    Er zit niet echt een moeilijkheidsgraad aan qua het verzamelen van auto's en geld. Hij overdrijft het een beetje, maar het idee heb ik ook al eens aangekaart ergens over dat het bezit van een speciale auto in deze game, niet speciaal voelt.

    maar blijkbaar mag iemand geen kritiek geven op iets dat de rest geweldig vind, kijk naar de reacties onder zijn review :p
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ha, nice! :whistle:

    ---

    Wat ik met meerdere racegames (veelal Forza) de laatste tijd heb. Je hebt vaak geen band met een auto. Na elke 3 races kom je weer in een compleet andere auto, waarbij je snel wisselt tussen langzame en snelle klassen (ipv meer opbouwend). In dat geval kan ik kritiek ook wel begrijpen. Heel veel (verschillende) auto's erin stoppen en overal mee proberen te laten racen is niet alles.
    In FH2 heb ik flink wat kampioenschappen gedaan, maar blijkbaar toch in 1 klasse niet gereden. Haast niet te zien welke. Dan mis je gevoelsmatig ook wat (en een achievo, hehe).
     
  17. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb de volledige game de afgelopen paar dagen gespeeld, nu dat het embargo verlopen is kan ik er ook wat over zeggen. Dus als jullie specifieke vragen hebben kan ik ze proberen te beantwoorden.
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Eens met Mr. 2000.

    Ik hoop ook niet op een band alá NFS Underground 2, waarin ik letterlijk het hele spel heb uitgespeeld in mijn Opel Corsa 1.8. maar wel iets meer waardering voor de speciale auto's.

    een Lamborghini Centenario wordt slechts 40x geproduceerd (20 coupés, 20 roadsters). maar in plaats van een beetje waardering voor een speciale auto, wordt je er in de demo al ingestopt. WEG speciale gevoel.
     
  19. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    1. Is de map groot genoeg, of heb je al gauw het idee dat hij wel groter had mogen zijn?
    2. kennen sommige auto's ook meerdere versies van de Wide Bodykits? (Dus bijvoorbeeld Rocketbunny EN Liberty Walk?, dus dat je kunt kiezen welke van de 2 je wilt op de auto?)
    3. Veranderen de motoren onder de kap ook als je er een andere motor in stopt?
    4. Kun je verschil merken qua uitlaat geluid als je de uitlaat veranderd in een "race exemplaar"?
     
  20. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    1. Is een beetje persoonlijk natuurlijk, ik vind hem zelf een beetje klein, maar het is wel wat je kon verwachten. Qua grootte is die erg vergelijkbaar met de map van Horizon 2. Hij houdt ook weer bij hoeveel straten je gereden hebt, er zijn er in totaal ongeveer 480 geloof ik. Na zo'n 8 uur spelen en niet actief op zoek gaan naar nieuwe straten zit ik op ongeveer de helft.
    2. Ik kan het niet definitief zeggen want ik heb natuurlijk niet iedere auto gezien, maar ik denk het niet. Ik ben sowieso nog maar een handjevol auto's tegengekomen die er één hebben. Ik had wel verwacht dat een 2003 Fairlady Z of een '97 Skyline GT-R een custom bodykit zouden hebben, maar nee. Uit mijn hoofd weet ik alleen dat de Subaru BRZ een Rocket Bunny uitvoering heeft.
    3. Er zijn niet zoveel auto's waarbij je de motor überhaupt kan zien. Meestal zijn dat ook van die exclusieve auto's zoals Lambos dat ik betwijfel of je er wel een andere motor in kan zetten. Ook in Forzavista kan bij heel veel auto's de motorkap niet open.
    4. Als het er is, merk ik het niet.
    5. Ik heb geen idee of de volledige carlist al ergens beschikbaar is, maar zo niet, ik dacht dat je wel geïnteresseerd zou zijn in welke Volvo's beschikbaar zijn, dus bij deze: 2015 S60 Polestar, 1997 850R & 1967 123GT. Héél misschien zit er ook bij de barn finds een Volvo.
     
    Dex, ColdzeroNL en Kimi NL vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina