Als ik morgenavond thuis kom zal ik de game eens lekker gaan verkennen . Kan ook al vanacht,maar de wekker gaat te vroeg Ik ken mezelf als ik de game toch start
Belangrijk dingetje voor Preview members. Er schijnt wat mis te kunnen gaan met je savegame als je nog op versie 1610 draait. http://forums.forzamotorsport.net/t...incoming-with-new-1610-Build.aspx#post_556215
Ik heb Halo TMC collection gespeeld, en zag dat ik die warthog code al gekregen had voordat ik FH3 überhaupt aangeschaft had.
Update lopen echt de spuigaten uit bij spellen!! Heerlijk vanaf 24:00 kunt u spelen maar eerst even een 4,33 gb update downloaden.... Really????? Kun je dat niet geven bedoel koop een spel van 100 euro en niet meteen kunnen spelen Well Done Turn 10
Klopt is altijd, zodat ze je nog even over kunnen halen om het te kopen. Dus voor mensen die een code willen, zou ik het even vragen in het Halo topic. Zullen vast mensen zijn die geen Forza aanschaffen.
Heb je een nvidia kaart btw? Want er is een bug dat de game niet alles uit de kaart haalt automatisch. Kan je aanpassen in Nvidia control panel en dan "Prefer Maximum Performance"