Wat is nou het verschil tussen de Exhibition en Championship races? Het is me niet helemaal duidelijk wanneer je zo'n Championship unlocked.
Heb nu intussen de hele map wel gereden en moet zeggen dat Horizon 2 toch echt groter is.... wat lullen ze dan weer met twice the size of horizon 2.... echt pr idioten.
Ik heb 2 niet gespeeld, maar ik vind de size ook wel tegenvallen. Het is mij allemaal een beetje te veel cross country tot nu toe. Ik vind die outback ook een behoorlijk saaie setting.
Om lvl 150 te vieren gisteren dan toch maar de Centenario aangeschaft. En verder gegaan met Street-/midnight races.
Uhh, early access? Daarnaast helpt bonus boards en als een malle skillpoints uitgeven natuurlijk wel goed mee. Intussen gaat het levelen niet zo hard meer.
Uhh nee duidelijk! Maar dan nog wel erg snel, continue zitten spelen ofzo? Forza Horizon 2 duurde bij mij echt wel een hele tijd eer dat ik lvl 100+ was.
Offline wel, maar toen ik eenmaal online ging racen haalde je bijna 1 level per race. Dat ging echt ziek snel.
Schijnt dat je nu ook een race hebt van 10-12min per lap, waar je flink wat xp mee haalt (100+k per lap, afhankelijk van difficulty). Na een paar ronden zijn men 20 levels omhoog gegaan.
Toevallig een rondje vanmiddag gedaan met onder andere @HRT WietHoK NL en @DutchOwnage. Dit was de finish na een rondje over het hele eiland: