@Racerblade01 heb je nu de E46 M3 livery van NFS op een E36? En die auto is zeker nice, is mijn enige Horizon Edition tot nu toe. Hij drift alleen iets te makkelijk.
Tof dat je 'm herkent zo van de achterkant. Stond bij aanbevolen designs, ik vond hem uit nostalgische redenen wel gaaf. Zit niet gebonden aan level, maar aan aantal festival upgrades. Ik kreeg de optie na zo'n 3 à 4 uur spelen denk ik.
Eerste game die ik op mijn Xbox 360 had, helemaal grijs gespeeld (en volgens mij tot op deze dag de enige game die ik op 1000 / 1000GS heb
Hetzelfde hier, had destijds de x360 op de release met NFS: MW en dat was zo'n gave ervaring toen. Cops, auto's die totalloss konden, exotics tunen en natuurlijk de M3 E46. Nadat ik een hele tijd op 487/488 roads stond, gisteren eindelijk de laatste weg 'gevonden' door er echt heel toevallig overheen te schieten toen ik uit de bocht vloog lol. Was bij de Redstone gold mine, zo'n fucking offroad weg van 2 streepjes die helemaal wegviel tegen de rode achtergrond.
Op de kaart zie je de gereden wegen als WIT (asfalt) en ROOD (zandwegen). de niet gereden wegen zijn grijs.
Nou hopen dat die falende crash bug ook is opgelost en ik weer gewoon mijn A40 headset kan gebruiken met mic..
Zeg alleen dat die geen fps dingen moet verwachten. Omdat de patch notes niks daarover zeggen. Probeer hem alleen maar voor teleurstelling te behoeden