1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jun 2016.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Leuk. Maar we zijn nu bijna 3 jaar en 6.220.800 pixels verder aan ontwikkeling.
     
  2. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha nee.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Had eigenlijk wel wat meer Festival locaties verwacht. Nu doe je verder weinig op het festival (enkel garage of uitbreiden voor nieuwe events).
    Keuze tussen festival A of B unlocken voegt dan ook niet zo snel toe, als je binnen no-time alle drie al unlocked hebt.

    Het in convooi rijden doe ik ook nooit. 1x geprobeerd, maar vond het niet zo bijzonder. :p
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Ik vind dat er festival locaties genoeg zijn. Ik had liever 8 levels gezien, in plaats van de max. level 5. Vooral als je Byron Bay van 4 naar 5 brengt, krijg je een enorme lading events erbij, die ik liever verspreid had gezien over 2 of meer levels. Het lijstje onafgewerkte events blijft maar groeien en de kaart wordt er onoverzichtelijk van.

    Vooralsnog focus is mij het liefst op de Speedtraps, Speedcamera's, driftzones en jumps. Als ik die allemaal op 3 sterren(moet nog 2 speedtraps) heb ga ik weer verder met singleplayer races.

    Gisteren ook nog even die perk gekocht waarmee je 3x zoveel XP kunt binnenharken. kleine race opgestart van 20 ronden, al driften met de E36 M3 HE 12e geworden van de 12 en dik 365000XP binnengeharkt. Van level 119 naar 140 in 20 minuten :p (en 21 wheelspins :p)
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    :rolleyes:
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Denk je dat Microsoft, de eigenaar van zowel Groove Music als van de Xbox, het in hun eigen games mogelijk gaat maken om muziek af te spelen (via de game zelf) via een ander platform dan hun eigen muziekplatform? Tuurlijk niet!

    Verder moet je, als je een antwoord wil, toch iets meer moeite gaan stoppen in vraagstelling etc. Je hele verhaal is gewoon lang en ongeordend.
     
  7. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij was niet gevallen ;) Maar de lichtbalk in mijn tv was meer kapot dan dat hij het deed. Om het half uur viel het beeld weg (had wel geluid) en moest ik mijn tv weer uit en aan zetten. Daarnaast werden de kleuren met de dag minder en minder en de refresh rate liet ook te wensen over. Racen in Forza ging goed maar na een kwartiertje spelen werd het beeldscherm bloedheet en kon het scherm de kleuren ook niet meer goed overbrengen. Laten maken was een dure grap dus was de keus redelijk snel gemaakt. Daarnaast is de technologie zo veranderd dat een tv uit 2008, plasma of niet, voor mijn gevoel niet kan tippen aan de technologie van nu :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit inderdaad. Die tekst is gewoon een Lorem Ipsum tekst in mijn ogen.
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Hier ook Horizon 3 in huis gehaald. Als groot fan van de Jaguar F Type van m'n eerste spaarcentjes gelijk een Project 7 HE gehaald. Mocht voor iets meer dan 400k mee na een paar veilingen te hebben verloren.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2016
    AnubisNefer, Kimi NL, Racerblade01 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Rij volop met m'n Mini HE. Best fijn bakkie.
    Gisteravond zowaar toch nog een festival unlocked. Upgraden lijkt wel steeds langzamer te gaan, of er moeten nog een aantal showcase events langskomen.
     
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Tuurlijk gaat het langzamer. De hoeveelheid fans voor een uitbreiding, wordt steeds groter.

    Van Alle HE's (ik heb alleen de C63 AMG HE nog niet) rijd ik eigenlijk alleen maar in de E36 M3. De rest is niet zo boeiend, maar ik wil ze wel allemaal hebben :p
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    C63 AMG HE ook binnen!

    Gelijk maar even foto's gemaakt (met Team Galag Livery)
    [​IMG]



    [​IMG]
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond de BAC, Focus en Viper HE's weten te bemachtigen.
    De M3/M4 werden me iets te duur en de Benz was helemaal niet meer te doen. Richting de miljoen steeds (samen met nog enkele auto's).

    Nog even zoeken waar de laatste 6 onbereden (stukjes) weg zitten.

    Doen jullie die (community) blue prints? Geen idee hoe haalbaar die zijn en wat het oplevert (denk wat cr en xp).
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb nog geen enkele HE edition gewonnen. Überhaupt maar 2 auto's.
     
  15. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Toevallig gisteren m'n eerste HE gewonnen; de Corvette. En nog een Viper HE gekocht op de veiling.
    Maar scheelt het nou allemaal zoveel, die HE auto's? Ik rijd eigenlijk liever met auto's die ik leuk vind. Wat ik dus ook gewoon maar doe :cool:
     
  16. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Ik heb 551.000 voor de C63 HE betaald, de duurste voor mij was nog altijd de Focus HE(928k).
    Ik houd (hoe kansloos het ook klinkt) een lijstje bij met alle HE's die ik gekocht/verkocht heb, en mede door een idioot die 1 van mijn M4's HE's kocht voor 5,5 miljoen hebben alle HE's mij in totaal maar 1,7 miljoen bij elkaar gekost. (ik heb voor 10.9 miljoen aan HE's gekocht en voor 9.2 miljoen verkocht). Van alle HE's heb ik er 3 gewonnen: De E36 M3, de Bac Mono en de Ford GT, waarvan ik de Bac Mono ook al gekocht had. Dus die heb ik weer verkocht.

    Waarom ik die focus voor zoveel geld heb gekocht, geen idee, maar heb er inmiddels 4 gekocht(onder de 300k), waarvan ik er 3 weer verkocht heb, en die gingen allemaal rond de 450k weg.
    Ik bied letterlijk op alle HE veilingen die bijna aflopen en onder de 400k staan(behalve de Camaro en Viper, die gaan constant voor rond de 300k weg, dus kun je niets mee verdienen).

    Wat ik ook raar vind is dat de HE's die niet meer te krijgen zijn, niet duurder zijn in de AH. Je zou toch denken dat de HE's die niet meer beschikbaar zijn duurder zouden worden, maar dat is vooralsnog niet zo.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Nou, als je XP wilt grinden, maakt het wel wat uit hoor.
    Ik spaar ze ook eigenlijk gewoon omdat ik ze gewoon allemaal wil hebben en anders toch geen nut heb voor mijn credits. Ik vind auto's als de Centenario etc niet zo tof om in te rijden en hoef die dus ook niet zo nodig te hebben.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  18. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ach so. Naja, jammer dat je auto's niet kan giften. Ik hoef die HE's bij nader inzien niet eigenlijk.
    En wat is deze game mooi eigenlijk. Zelfs bij nacht:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2016
    Kimi NL vindt dit leuk.
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    De Focus geeft een drift bonus, waardoor de multiplier sneller oploopt. Echter vind ik driften / skills opbouwen met de Mini iets makkelijker (breekt sneller uit om combo makkelijk op gang te houden), waardoor het qua score niet veel uitmaakt.
    Met een skill song en het toevallig aanwezig zijn op een groot vrij leeg weiland zorgt toch weer even voor een paar skill points erbij. :)
    Mini heeft credit bonus, maar credits (en xp) wat ik met races verdien blijf ik niet zo bijzonder vinden (gemiddeld 20k credits en tot 10k xp).
     
  20. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.359
    Driften met AWD is voor watjes :D


    Ik heb altijd de Radio uitstaan, dus skillsongs maak ik maar heel af te toe mee. XP grinden is redelijk eenvoudig, je pakt bijvoorbeeld de M3 met Drift Boost, dan pak je een willekeurige circuit race (liefst kort) en dan zet je de rondjes op een stuk of 20.

    Met de Triple XP skill die je kunt unlocken voor 3 races (en vervolgens na 3 races opnieuw kunt kopen) hark je door het vele driften eenvoudig 100.000XP bij elkaar in 20 minuten ofzo. Deze wordt vervolgens weer x3 gedaan, dus 300k XP is eenvoudig te verdienen (wat neerkomt op zo'n 15-16 wheelspins).

    Let wel op, al je éénmaal een skillchain hebt die boven de 100.000 komt (het linker getal, niet inclusief de multiplier). dan heb je het maximale aantal XP voor een skillchain bereikt, namelijk 10.000XP.

    Het heeft dus geen zin om voor een skillchain van 1 miljoen te gaan, aangezien je daar geen extra XP door krijgt.
     
    pim_smeets vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina