Ja, leuk. Maar wat is het nut van levelen? Voor het geld hoef je het niet te doen en wheelspins kun je ook los kopen. En als je eenmaal alle perks en HE auto's hebt, speel je verder niks vrij toch?
F-type is op dit moment 1 van de mooiste auto's die je nieuw kunt kopen. (Maar dan wel de V6 versie met uitlaten in het midden) Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
F Type S Coupé British Design Edition in het blauw is het eerste dat ik koop, mocht ik een leuk prijsje winnen in de loterij.
Een Vanquish is tijdlozer. Over 10 jaar is de Vanquish nog steeds qua looks modern, de F-type niet meer in mijn ogen.
Geen idee, kreeg een in-game message. Zou kunnen dat het een loyalty reward is. Via Forza Gamehub rewards krijg ik af en toe wat, maar dat is vaak max 200k credits, dus vond die 3miljoen ineens wel riant. Die HE's verzamelen is wel verslavend zeg. Sommigen zijn bijna niet aan te komen.
Snap dat sommige moeilijk te krijgen zijn of heel duur. Vandaag paar rondjes Goliath gedaan; 70 wheelspins, 1 HE auto...
Lijkt ook wel of wheelspins waardeloos zijn geworden. De laatste 15 spins ofzo is m'n gemiddelde rond de 10k credits met 1x iets van 50k en een budget car.
Dat is waar, maar toch is het altijd wel leuk om wat te winnen, zeker als het een Horizon auto is. Maar voor de credits 'hoef' je het niet te doen, al kan het soms schelen als je net een miljoen nodig heb voor een auto voor een specifieke championship.