FH3 werkt sowieso niet fijn met stuurtje had ik gemerkt toen ik nog een G29 had. Speel deze 't liefste met controller.
Ik speel hem wel met de TX: - Simulation Steering - 0% Deadzone - 330 degree rotation (om de handen/stuur beweging tussen game en realiteit het zelfde te houden) - FFB op 70% Niet perfect, maar goed te doen. Daarnaast vind ik het driften serieus leuker met stuur. De menu's en AH doe ik dan wel weer met controller.
Dit ja. FH3 is een fungame en ik stop meestal ook met Forza als ik zo dwars op de bank lig dat ik beter gewoon naar bed kan gaan, terwijl na een avondje Project Cars ik ff wat tijd nodig heb om de hartslag weer te laten zakken. Stuurtje blijft bij FH3 mooi in de kast.
Bij die forzathon voor die porsche geld dat alleen voor de porsche pack of kan ik hem ook krijgen zonder pack ?
Als het goed is zou je de Porsches uit de Forzathons ook nog bij het auction house kunnen aanschaffen.
Dat is zeker zo, maar die prijzen liegen er niet om. De GT3 4.0 gaat momenteel grofweg vanaf 4 miljoen en de 918 voor bijna het dubbele...
Als die Horizon Editions een indicatie zijn, zullen die auto's over een paar weken ook wel hun waarde verliezen. Die werden ook voor miljoenen verkocht toen ze nieuw waren en later gaan ze voor minder dan een ton weg.
Ik kreeg m'n Countach HE laatst zelfs niet eens verkocht. En dan stond de startprijs en buy out op z'n laagst
Verschil is wel dat er nog steeds nieuwe exemplaren van de HE auto's in het spel kunnen komen d.m.v. wheelspins. Bij de Forzathon Porsche's zou dat niet zo moeten zijn.
True. Hoewel, die Forzathon Porsches kan je ook 'gewoon' kopen als je de Porsche Pack koopt toch? Zullen vast wel een paar spelers zijn die op die manier een winst willen maken.
Die Porsche DLC zijn alleen auto's? In deel 2 kreeg je er nog extra events en chievo's bij. Is al wat bekend over de laatste expansion?
Nope, de Forzathon Porsches behoren niet tot het Porsche pack en kan ik dus ook niet kopen Jups, enkel auto's. 7 auto's voor 7 euro. Er zijn betere deals Over de tweede expansion is nog niets bekend, zover ik weet.
Nee, zeker niet. Dat Porsche gedoe betreft puur een extra carpack, welke buiten iedere DLC valt. Er komt dus nog een extra expansion, met een soort zelfde inhoud als die van Blizzard Mountain.
Lijkt er op dat je be3paalde delen kan veranderen, maar niet custom tracks zoals trackmania of zo. https://forzamotorsport.net/en-us/news/FH3_Hot_Wheels_Announce