WTF is dit! Ik zat na de Blizzard Mountain dlc al een tijdje te wachten op nieuws over de andere dlc, en dan komt dit tevoorschijn. Zin in!
Zin in deeltje drie zeg! Loop hopeloos achter met de Xbox One, erg laat gekocht (2 maanden geleden) en zeer weinig tijd om te gamen. Heb Forza 6 en Horizon 2 liggen. Ooit nog Forza 5 erbij en natuurlijk Horizon 3. Tegen de tijd dat ik alles uit heb (Witcher 3 en Fallout 4 liggen ook nog te wachten..) zal Horizon 4 wel uit zijn. Horizon 2 bevalt in ieder geval al zeer goed.
En dan ook GTA V Next gen, aanrader Ook als je de 360 of ps3 versie al gespeeld hebt! Morgen is trouwens de livestream van de Hot Wheels expansion.
Haha. GTA V heb ik op de 360 gehad, maar die staat samen met de HD-Halo's, Skyrim en Darksiders ook op de lijst voor 'ooit'. Is tijd ergens te koop? Om ook maar een inhoudelijke vraag te stellen: zitten er 'steelies' in FH3? Stalen wielen, alsof ze wieldoploos zijn.
Zit er in FH3 eigenlijk ook een race over de gehele snelweg? Ik zie alleen maar korte en bochtige races Ik zoek juist een race met zeer hoge snelheid in singleplayer. Iemand?