kun je niet in de settings wheel modus aanzetten oid? FH2 vond ik nog wel meevallen, verre van realistisch, maar wel meevallen. Hoe is het snelheidsgevoel in de game?
Sow allemaal positieve verhalen hier. Nu ben ik wel benieuwd naar de PC versie. Heb wel behoefte aan een casual racer met controller ofso. Stuurtje werkt niet lekker had ik al begrepen. Maakt het wel fijn pick up & play.
Net het spel binnen gehaald. Het eerste wat mij opvalt zijn de graphics. Man, wat ziet dit er gelikt uit zeg
Hij herkent gelijk het stuur als je inlogt. FFB is echter slappe zak. Heb het al op max gezet maar er is gewoon geen gevoel. Dit spel moet je met controller spelen. Snelheidsgevoel is zoals vanouds. Spel voelt verder ook goed aan maar ben met pcars gewoon verwend qua feeling.
With the Forza Horizon 3 Car Pass, you’ll always be dialed in to the latest and greatest cars in Forza Horizon 3. The Car Pass brings you six monthly car packs (7 cars each) beginning in October 2016. That’s 42 amazing cars total, all waiting to be collected, customized, and raced, for one low price. Ofwel, de eerste 6 DLC packs zijn gratis.
Toch wel tempted om deze game te halen door de Play Anywhere feature. Kan 'm dan lekker zowel op m'n PC als op m'n Xbox spelen. En dat voor de prijs van één! Progress wordt dan ook gesynct neem ik aan?
Ik heb hem al besteld vanwege play everywhere. Ik heb niet eens een xbox one. Je moet hem digitaal kopen en dan op W10 store inloggen met dezelfde inlog alls op je xbox. Savegame zit gewoon gebonden aan dat profiel als het goed is.
http://www.theverge.com/2016/8/30/12712020/microsoft-forza-horizon-3-halo-warthog Dat is wel vet. Ik heb vandaag de code in een PM op de Xbox binnen gekregen
Als iemand een code over heeft waar ie niks mee doet hou ik me graag aanbevolen verstuurd via Tapatalk