1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ligt het aan mij of zijn er in het begin of uberhaubt geen drift challenges aanwezig?
    Ik kan ze na een uur of 7 gespeeld te hebben nog niet vinden. Maar man ik blijf het zeggen wat een heerlijke game. Erg lastig om te stoppen.
    Wat is jullie favo auto in combinatie met seizoen?
    Voor wat ik heb verzameld: Herfst - A45 AMG, Winter - Nissan GTR, Lente Lamborghini Huracan en zomer moet het zo worden.
    Heb het idee dat ik de herfst het spectaculairst vind.
     
  2. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je levelt toch wel?

    Ik heb er al meerdere gedaan. Toen ik het herfst-seizoen uit was, kreeg ik de eerste in beeld.
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Kun je net als bij Sea of Thieves region op Nieuw Zeeland zetten en vandaag al spelen?
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jep. Ben 'm aan het downloaden as we speak. ;)
     
    Rossi46, LapjeNL70 en NuclearGoat vinden dit leuk.
  5. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Haha wauw lekker werkt ook gewoon op Windows 10 :p. Ook aan het downloaden nu.
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind het echt een héérlijke game :)
     
    Kimi NL en RemcoM vinden dit leuk.
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Verbaas me ook over details zoals wolkenschaduwen die realtime overtrekken. Ben ook echt gek op die smalle landweggetjes, zeker in de close cockpit view voelt het echt super tof aan.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heb mezelf kunnen bedwingen niet de UE te halen, dus kan vandaag gewoon de gewone versie downloaden. Ik denk dat ik deze eerst koop en later AC en RDR 2 wel haal. 47 games op je HDD, waarvan zeker de helft nog nooit uitgespeeld... oeps. :+
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Staat ie al op game pass?
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja, je kon al sinds gistermiddag spelen door je region op Nieuw Zeeland te zetten. Inmiddels is hij ook in NL beschikbaar.
     
  12. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Vanavond ook maar even binnen hengelen via GP :) Zag in de demo wel dat er een stuk meer kapot kan dan in FH3 zonder je Skill Chain te verliezen. Vond dat wel jammer, omdat je online minder skill nodig hebt nu. Maar ben benieuwd!
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Ja maar ik vraag me nu af of ik niet te lang heb lopen aankloten en niet ver genoeg was. Had veelal tijd "verspeel" aan het cruisen en beetje met wat auto's kloten denk ik. Had er zeker 7 uur inzitten maar gisteravond kreeg ik ineens een fimpje dat het echte seasons nu begonnen is. Wellicht dat de driftchallenges ny gaan verschijnen.
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je hebt alleen online niets meer aan de skillchains.
    Je kunt er geen races meer door winnen, dus eigenlijk is het wel prima zo!

    Los van het feit dat ik nu daadwerkelijk races moet gaan winnen ipv beetje ronddriften..
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Standaard versie gekocht voor nog net geen 50 euro. De rest zie ik later wel een keer, daar is mijn achterstand met sommige games te groot voor. Naast dat komt er nog meer moois uit en DLC speel ik toch al bijna nooit meer in games. Op deze manier scheelt het me mooi 50 euro op de UE en kan nog heel wat uren vooruit. :)
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  16. Jimmy J.

    Jimmy J. Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    3.721
    Oh, dat is ook wel lijp! En hoe zit het qua handeling? Ik merkte dat op 'simulation' rijden erg leuk was t.o.v. van de nog meer arcade opties, maar kun je daarmee meekomen online? Je auto is een stukkie snappier namelijk + je kunt niet remmen en sturen tegelijk, maar zou mooi zijn als je daarmee extra punten kunt scoren.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Geen idee. Weet niet eens op welke modus ik hem heb staan. Zal wel normaal zijn oid.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Die nieuwe Forzathon Live functie is trouwens ook wel tof. Eerst even kort samen 'meeten' en daarna lekker achter elkaar aan raggen voor de opdrachten :D
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het ook een super toffe game, eigenlijk alles wat je wilt van een semi arcade racer.
    Alleen word je iets meer aan het handje vastgehouden in het begin vergeleken met de vorige delen voor mijn gevoel.
    Durf zelfs zo ver te gaan dat het waard is om een Xbox One S alleen hiervoor (en Horizon 2 & 3 ) aan te schaffen.
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    En doorsparen voor een XOX loont ook! Die 60fps modus rijdt super:thumbs:
     
    Dranx en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina