Als we genoeg man hebben zetten we ook gewoon een private free roam sessie op en kiezen we lekker zelf alle races uit. Daarvoor hoef je niet eens door alle seizoenen te zijn, en je verdient Influence als een malle.
Waarschijnlijk al veel eerder geopperd, maar doe het voor de zekerheid toch ook maar: Wat misschien ook interessant is, zeker voor de mensen die al langer Forza spelen, is checken of er Forza Rewards voor je klaarstaan voor FH4! https://rewards.forzamotorsport.net/en-US Ik heb het spel niet, maar zag zojuist dat ik voor FH4 125.000 credits voor me had klaarstaan (die morgen verliepen).
Klopt, ik claim ze iedere vrijdag ofzo. Ik vang iets van 300k elke week Oww @Rossi46, nodig jij Dave ook even uit? Voor de gezelligheid
Dat gaat idd erg snel, heb ze allemaal als eerste gedaan. Heb nu 2 dagen al niet gespeeld maar inmiddels wel iets van lvl 60. Verder all designs van Forza 7 en setups delen en de credits stromen weer vanzelf binnen zo'n 80k per dag. Altijd handig, kan enkel nergens meer vinden waar ik een andere outfit aan kan doen,....
Thanks gevonden, zat in het 'gewone' menu te kijken maar moest dus naar die van de auto's/show. Even net rond gereden en geprobeerd om bij de 'groep' te komen, maar lukt me niet. Geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen. Wel lid van de club en zie in het menu dat er vier mensen online zijn. Inmiddels wel lvl 78 dus het schiet op, volgende keer beter!
Ik bedenk me nu pas dat ik deze game twee weken gratis kan spelen met de Game Pass trial op pc. Net twee weken de tijd om de game "uit te spelen" voordat RDR2 uit komt. Voor noppes
Dan moet je je recording via de xbox eerst uploaden naar je 'Feed'. Als het goed is zie je hem namelijk nu ook niet op je eigen feed voorbij komen. XboxDVR doet niets anders dan dingen van je feed plukken en uploaden.
Ik kan m'n gameclips wel in de Xbox App op m'n telefoon en in de W10 app zien, maar niet via xbox.com of xboxdvr. Common issue en schijnbaar moet ik mijn account verwijderen en weer opnieuw downloaden op m'n Xbox. Gaat 'm nog ff niet worden dus