Wat betreft de kritiekpunten van Jimmy: ik zie alleen de rondetijden als ik in Free for All lobby's zit, bij Team Adventure dan weer niet Heb trouwens geen flauw idee hoe dat vanavond in zijn werk moet gaan. Iemand wordt neem ik aan Convoy Leader, we kunnen met max 12 man in een Convoy. De leider stippelt de races uit en dan met ze allen als een gek naar het startpunt. Zoiets? Bij deze stel ik voor dat Kimi als leider fungeert vanavond, dat ligt 'm wel denk ik
Ik ben normaal een Leijer, niet echt een leider! Maar ik heb al wel heel wat gave community events opgeslagen en gereden! Dus moet goed komen!
Ook met drie man kun je je top vermaken in de FH4 wereld, toch @DutchOwnage en @Kimi NL Moeten we echt ff vaker doen
Ik wil ook nog wel een poging wagen maar heb al wel moeite met de tutorial omdat ik de controls e.d. al ken uit de 1e drie delen. Waarom kun je dat niet skippen?
Misschien werkt dit: @Kimi NL @asjemenou75 @ruud_p @GoldPwnageNL @Rossi46 @hillss @Schuminiels Zie dat @ColdzeroNL al bezig is met de tutorial.
@Rossi46 @Beltoni @ColdzeroNL @DutchOwnage @anderebitches Vanavond nog maar een poging? Gisteravond was ik iets te druk, maar vanavond maak ik natuurlijk wel weer tijd voor een playdate!
Hey ik speel ook fora horizon 4 en rijd met een Belgische Politie wagen die ik zelf heb geskint. Ik heb een bmw m4 gts, een VW golf Gtr en een porsche cayenne. Allemaal met Belgische Politie skin die ik zelf heb gemaakt. Je kan ze zien op mijn YouTube kanaal: https://m.youtube.com/channel/UCfJYaa-1CoFspFw28J3Rjzg
Nou is vandaag dat lego gedoe uitgekomen.... kan die zooi nergens vinden in het spel? Ze brengen iets uit maar uitleg hoe of wat is er niet bij....