1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & W10] Forza Horizon 4

Discussie in 'Games' gestart door Jimmy J., 11 jun 2018.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Bij mij geen demo te vinden op de Xbox

    oh en lees ergens dat ie bijna 28GB is dus voor sommige zal t ff duren
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2018
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oh nice, was al even vergeten dat dit ook voor PC beschikbaar is. Even snel downloaden :)
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die Mclaren klinkt en rijdt zalig! Nu ben ik weer die asshole die de 100 euro edition gaat kopen om 'm vroeger te spelen!
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De performance is echt geweldig op pc. Ultra/1440p/120fps. FH3 was een ramp in het begin wat betreft optimalisatie, maar deze is echt lekker.
     
  5. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De Audi tts klinkt daarentegen weer ontzettend BAGGER. Weer dat typische forza geluid als vanouds, inspiratieloos kattengejank.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Jammer weer van de Microsoft Store, kan ik geen goedkope(re) key krijgen.. Vind hem wel lekker spelen maar 70(!) euro vind ik teveel, dan wacht ik liever even.
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Zo maar eens checken dan. Ik heb in april nog een dag lang gereden met een s3 die volgens mij nog voortborduurt op datzelfde 300pk blok.
     
  8. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Demo beviel uitstekend. Leuk dat ze wat meer content erin stoppen zodat je nog wat langer door kan. Grafisch erg fraai (alleen nog met de 4k mode gespeeld) en voelt hetzelfde aan qua wegligging als FH3. Enige minpunt zou dan ook kunnen zijn, dat voor de mensen die talloze uren in FH3 hebben zitten, de omgeving, grafische aspecten en wat nieuwe opdrachten niet genoeg vernieuwend zouden zijn. Maar dit voelde op basis van de demo wel aan als een af-product en weet al dat ik me hier weer top mee ga vermaken.
    Over het geluid. De Senna klonk top, evenals de Focus RS en de Chiron. Daar lijkt men moeite in gestoken te hebben. Zoals Martijnn al aangaf is de TTS '15 helaas flink minder en is dat een copypaste geluid dat deze auto al maakt sinds zn entree in een van de vorige Forza's. Ik kon het geluid totaal niet herkennen hoewel het stukken erger buiten de auto is dan erbinnen.
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waarom hebben die mannen avatars fucking make-up op?! Wat een mietjes zeg, hadden ze dat nou niet beter kunnen afwerken? Zoals beard options enzo, allemaal gladgeschoren jakkers...
     
  10. DutchOwnage

    DutchOwnage Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    168
    Heerlijke demo met aardig wat content, meer dan de vorige demo's. Heb doorgespeeld tot je alleen de dangersigns e.d nog kon doen. Het weekend nog een keertje opstarten en dan ff wat andere auto's checken. Grafisch écht een pareltje op de One X icm een Oled, overdag de details overal en snachts doet de HDR lekker zijn werk met de koplampen en lichtjes afgezet tegen het pikzwart van de omgeving. Heerlijk:thumbs:

    Qua wegligging e.d vond ik het iets uitdagender vergeleken met FH3, maar reed alleen met ABS aan en de rest uit misschien dat dat iets uitmaakte. A.I op Expert leek voor mij de sweetspot. Wilde 'm bijna in de preorder gooien, maar ga 'm tóch gewoon met GamePass spelen.
     
    Jimmy J. vindt dit leuk.
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Demo een stukje gespeeld, grafisch prima, maar de handling (alle assists uit en sim) is niet helemaal ok. Heb de rt genomen uit de start autos en dat voelt echt niet aan als een zware amerikaanse bak. Geluid van die wagen is helemaal om te huilen, klinkt gewoon niet als een v8.
    De Senna was wel prima overigens, maar van de Bugatti (film stunt stukje) was ik ook niet echt onder de indruk.
    Het lijkt wel of ze met elk Forza deel het geluid verder verpesten.
     
  12. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Wat betreft die Chiron zaten vrij goed hoor. Je zou voor de grap wat filmpjes moeten opzoeken van een Chiron. Voor mij zijn de Chiron en veyron sowieso niet de meest indrukwekkend klinkende machines maar ze hebben wel een donker geluid. Je moet de filmpjes van de chiron op youtube maar eens naast die van fh4 leggen, gaat best aardig. Tot nu is alleen de tts een zware faal. De rest gaat wel of zit mijns inziens redelijk ok.
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind het jammer dat ze wederom genoegen nemen met het formaat van de map. Die is gewoon echt niet groot, ze hadden hier veel meer mee kunnen doen.

    Ik hecht geen waarde aan dat je overal doorheen kunt crossen. Geef mij maar meer wegen, zoals een echt lange snelweg. Dit hadden ze makkelijk kunnen doen.

    Het enige wat je doet is rondjes rijden in de buurt, maar je bent nooit echt onderweg.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    MAAR:

    Ondanks dat de map niet gigantisch groot is, is hetgene wat er in de map zit wel ont-zet-tend mooi!

    Het voelt allemaal natuurgetrouw aan en al die kleine details doen het hem ook.

    En ik ben gek op die nieuwe dashboard camera!


    ( ik kon mijn vorige post niet editten )
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  16. Romanista

    Romanista Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    186
    Gisteren de demo even getest. Ik ben niet zo van de racegames, maar heb me hier prima mee vermaakt. Graphics op de X zijn echt niet normaal mooi!
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het is ook echt leuk om gewoon een willekeurig bospaadje in te duiken die niet op de map staat.

    Heb al een leuk grasveld in de bossen ten noorden van het festival ontdekt, kun je lekker crossen!

    Denk dat ik nu ongeveer rond de 12 uur in de demo heb gestoken. Nu juist FH3 nog eens opgestart en dan valt het pas op hoeveel beter de lighting en algehele feel in FH4 is. Echt stukken beter dus. Ze hebben FH4 meer met de X in het oog gemaakt lijkt wel.


    Ultimate edition meteen ge-preordered.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2018
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En dan baal ik wel eens dat je digitale games niet kan verkopen, maar heb er wel bewust voor gekozen vanwege disc swap. T.z.t. deze game zeker oppikken, misschien wel met Black Friday. :)
     
  19. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Zo, eindelijk de demo gespeeld. Wereld ziet er wel leuk uit. Voor mijn gevoel met levendiger dan in FH3, maar dat kan ook komen doordat het gewoon nieuw/anders is. Verder lijkt het net even anders te sturen, moet ik beetje aan wennen.

    Grootste punt - en wat ik helemaal vergeten was - is dat er op de XOX een 60 fps modus is. Dat vind ik wel gaaf :thumbs:

    Morgenavond de demo verder spelen :)
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159

Deel Deze Pagina