Eerste zandstorm gehad? Gruwelijk inderdaad! Overigens zijn blikseminslagen ook goed gedaan. Puur genieten dit. Ik rijd vooral met off road auto's, die Ford Bronco is echt tering dik als je die juist tuned.
Ik heb echt het gevoel dat ik gewoon FH3.5 aan het spelen ben, niks mis mee maar ik had wel iets van vernieuwing verwacht Verder prima spel alleen niet weggeblazen.
Heb precies hetzelfde. Vermaak me prima maar als ik er 60/70 euro voor zou moeten uitgeven was dit wel een letdown.
Wat hadden jullie dan verwacht? Uiteindelijk is het weer dezelfde formule, maar dan weer iets mooier en met diverse tweaks. Zoals deze game ook gemarket is heb ik de indruk. EDIT: BHU? Digital Foundry's YT kanaal is geblokkeerd? "Dit account is beëindigd vanwege schending van de communityrichtlijnen van YouTube." WTH
Nou ik had inderdaad hetzelfde als 3/4 verwacht en dat wat mooier en groter. Verder is het leuk dat ze 500 auto's hebben, maar het aanbod blijft toch jammer ofzo? De jongste Audi komt uit 2016, jongste Volvo uit 2015, jongste Volkswagen uit 2014 (de race versie van de Beetle niet meegerekend). Had een Tesla ook leuk gevonden om erbij te hebben, lekker met je cybertruck door de woestijn.