1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] Forza Horizon 5

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 27 okt 2021.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Gister nieuw Xbox account aangemaakt, kan ik weer 1 maand gamepass doen voor 1 euro :+. Speel op PC dus mis verder geen savegames ofzo, want speelde niks meer via m'n andere Xbox account. Ga gamepass niet verlengen denk ik, kan ik mooi een maand spelen en dan weer verder met m'n backlog (ben nu halverwege ME3 LE, daarna wil ik nog RDR2 opnieuw spelen en/of ME Andromena, Fallout NV of Skyrim). Vannacht FH5 gedownload, vanochtend ff gespeeld. Start menu muziek is wel magisch, de intro was ook heel dik, voor de rest voelde het wel vergelijkbaar met FH4 maar net even wat gelikter. Grafisch wel dik op PC op high.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Eindelijk The Trial gehaald, echt een irritante ervaring deze week. CPU skill-level is ‘unbeatable’, vrije car class keuze maar AI scaled mee, dus wanneer je hele team S2 en X class auto’s pakt, dan CPU natuurlijk ook, en wanneer je dan normaal afremt voor de bochten om daar normaal doorheen te gaan, dan crashen je ‘teamgenoten’ je er 9 van de 10 keer keihard af.

    Anyway, de 10 puntjes zijn binnen, maar als dit elke week zo moet dan denk ik niet dat ik deze game zo lang blijf spelen als Horizon 4. Die had ook soms best pittige en uitdagende Trials, maar dit was gewoon frustrerend, en dan dus vooral omdat je te vaak met idioten in het team zit.

    Daarna terug naar de offline mode, en al het CPU verkeer ontbreekt, de tunnel aan de noordkant van de map is pitch black (dus je ziet NIKS), en de sky map krijgt opeens massive palmbomen (jpg) erin … (!)

    Heb hem maar uitgegooid en maybe later vandaag weer eens opnieuw aangooien, maar lijkt erop dat ze nog wel wat shit mogen fixen de komende weken.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Waar zijn nou die audio ray tracing effecten in de game te vinden dan? Ze zeiden toch dat als je in de canyons rijdt dat het geluid aan alle kanten weerkaatst met doppler en al?

    Serieus, ik merk er niks van............... Horizon 4 had wel dat effect in de stad op sommige plekken.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Gast, je richtingaanwijzer! Met een Renault Clio 250 km/h op de snelweg. :confused:
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    NVIDIA DLSS, AMD FSR and DirectX Ray Tracing Improvements in Forza Horizon 5

    Boost your Forza Horizon 5 framerates on PC whilst maximising image quality by enabling NVIDIA DLSS Super Resolution or AMD FSR 2. These resolution upscaling features are coming in the Donut Media series update available to download from the Microsoft Store and Steam on Tuesday, November 8.

    In addition, we're enhancing our DirectX Raytracing implementation on PC with two new presets: Ultra and Extreme, which render true-to-life reflections for the player car in Free Roam and Races, as well as realistic Drivatar reflections in Photo Mode. Ray tracing is also available in Forzavista as before.

    We continually evaluate our tools and processes, and have introduced new security improvements to the PC version of Forza Horizon 5 to promote a healthy and secure gameplay experience for our community.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417


    Nieuwe uitbreiding voor FH5, met focus op rally racing.
     

Deel Deze Pagina